quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:37 schreef UnclePhil het volgende:
ik zou haar gewoon doen ...
Nouja, in vergelijking met kort terug..... als ze zo door gaat groeit ze dichtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:07 schreef Kadoc het volgende:
Zij is heul niet dik. Vergelijken bij al die modellen, ja. Maar ze ziet er nu vrij normaal uit.
Jeetje mina, ze moet bijna jankenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:41 schreef schatje het volgende:
Tyra Discusses the Fat Pictures
Ik zou me meer druk maken om dat hoge voorhoofd.
inderdaad boe-fucking-hoequote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
nou, boehoehoe, 1m75 en 72 kilo.
Ze kan al bijna bij Jerry Springer in de show.
wanneer komt dat hier op tv? Ik vind Tyra wel een sympathiek figuur, maar ik heb wel zoiets van: je hebt zelf ook al die jaren mee gedaan aan dat geouwehoer. Is ze eigenlijk uit eigen beweging gestopt of kreeg ze geen opdrachten meer? (in dat laatste geval is die tyrade (quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:41 schreef schatje het volgende:
Ik weet hetquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:00 schreef schatje het volgende:
De Tyre Banks Show wordt uitgezonden door Net5, iedere werkdag om 16:50.
We lopen natuurlijk wel achter op de VS.
Dat ligt er helemaal aan hoe de bui is van diegene bij net 5 die de band uitzoekt,het zal mij niks verbazen als ze ineens weer bij aflevering 1 beginnen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:55 schreef Viking84 het volgende:
wanneer komt dat hier op tv?(...) Ik vind Tyra wel een sympathiek figuur(...) Is ze eigenlijk uit eigen beweging gestopt of kreeg ze geen opdrachten meer?
Precies,daarom begrijpt zij het ook niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:01 schreef Ticootje het volgende:
maar dat is toch ook niet heel dun?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:41 schreef schatje het volgende:
klik....peeep.......poef.......zwart.quote:I have one thing to say to you........![]()
![]()
Pff, ze maakt er wel een drama van zeg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:41 schreef schatje het volgende:
en die rare kleur haarquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:41 schreef schatje het volgende:
quote:
FACE TO FACE
Wearing the same swimsuit seen in the tabloids, Tyra Banks shows off her real figure next to the blown-up version of the infamous photo during a taping of her talk show (the episode airs Thursday). Banks recently spoke to PEOPLE about rumors of her weight gain, saying, "It was such a strange meanness and rejoicing that people had when thinking that was what my body looked like."
bron people
BB?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:37 schreef Ticootje het volgende:
Juist! Als ik de mooie fotos van BB bekijk zal ik ook jaloers worden. Maar goed ik heb gelukkig genoeg fotos gezien hoe ze er in het echt uitziet, dan ben ik opeens niet meer jaloers.
Ik zie haar niet in tranen uitbarsten?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef superhero87 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RTmyFQJ16EE
Zie dit: Tyra Banks praat over haar gewicht in haar Talkshow, waarbij ze in huilen barst.
Wat vind ik Tyra toch wel een personality hebben zeg! en dat meen ik![]()
Ja, anders lees je het topic even door. Dan zie je dat we het al over dat geplaatste filmpje hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:47 schreef superhero87 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RTmyFQJ16EE
Zie dit: Tyra Banks praat over haar gewicht in haar Talkshow, waarbij ze in huilen barst.
Juh, sportief zeg. Gaat ze naast de kartonnen Tyra staan met d'r buik ingehouden en op hakken van minstens 10cm, ruim twee weken na de gewraakte foto's, modellen kennende kan er al makkelijk 5 kilo af zijn inmiddels.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:09 schreef Ms.Poes het volgende:
Ze wil aan de ene kant bewijzen dat ze er niet mee zit, aan de andere kant vind ze dat de foto's haar onecht weergeven, het zit haar iig wel behoorlijk hoog.
Denk dat het haar ook hoog zit omdat deze uitspraken heel wat jonge meisjes negatief zullen treffen. Als 'men' háár immers al vet vindt, hoe kom je er als 'gewoon' meisje met een gezond gewicht dan wel niet vanaf?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:09 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Ze wil aan de ene kant bewijzen dat ze er niet mee zit, aan de andere kant vind ze dat de foto's haar onecht weergeven, het zit haar iig wel behoorlijk hoog.
quote:Ze is gestopt met coke de meeste modellen slaan de fitness school over voor een paar lijntjes wit want wit houd je slank en dat weten de modellen waar de meeste mensen tegen op kijken maar al te goed mevrouw banks is er mee gestopt en is in de plaats van snuifen iets meer gaan eten!!
kan ze dat voorhoofd er niet aftrainen? ziet er niet uit!
Tyra is nu dus gewoon een dikkerdje aan het worden. Knap dat ze daar zelf niet mee zit, maar ze moet ook aan haar gezondheid denken, lijkt me. Zeker nu er veel aandacht is voor overgewicht en gezondheid zou zo'n bekende vrouw een goed voorbeeld kunnen geven. Dus, een paar kilootjes eraf misschien een goed idee?
Wat is dat mens dik geworden!! Heb je die heupen/kont van haar gezien??? Tyra zou beter zelf wat kunnen vermageren dan hypocriet zitten lullen tegen kandidaten in America's next top model. Geef mij maar Daniella Sarahyba, da's pas een mooie wulpse model.
Reactie op onderstaand bericht van Dr. R. Clavan uit Katwoude: "Ideaal gewicht voor een vrouw is lengte in cm - 120. Dus een vrouw van 1.75 zou 55kg mogen wegen. Anders is ze gewoon te dik.". Als een vrouw van 1.75m 55kg weegt is ze niet normaal! Dat is eng dun! 1 zuchtje wind en ze valt om. Ik ben zelf 1.81m en mag van de dokter 75kg wegen! Dat is niet graatmager, maar wel gewoon normaal!! Dus niks geen theorietjes van goed gewicht is lengte in cm - 120!! groeten
@ Dr. R. Clavan: Tyra mag tussen de 64 en de 75 kg wegen met haar lengte.
ja ik doe ook altijd min 110... dat klopt ook hoor volgens mijquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:05 schreef conleche het volgende:
Das inderdaad belachelijk; lengte min 120!! Wij deden vroeger de lengte min 110, dat lijkt me heel wat reeeler. Ik ben 1.68, dat wordt dan 58 kilo, nou das misschien niet graatmager, maar lijkt me een prima gewicht.
Of om die vieze ik-wil-blank-zijn pruik. Of om het feit dat ze zich jarenlang mager heeft gehouden, en nu ineens komt krijsen dat ze zogenaamd zo sterk is en dat niet meer doetquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:41 schreef schatje het volgende:
Tyra Banksquote:
Eh,dat heet straighten en verven........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:03 schreef StefanP het volgende:
Of om die vieze ik-wil-blank-zijn pruik
Dr. Clavan is een rukkertje van GeenStijl, die mij ook altijd loopt lastig te vallen met oneerbare verzoeken (sinds SOTY). Verder heeft ie de naam niet zelf bedacht, maar gejat van Kooten en de Bie. Hij heeft vast een puisterig hoofd en eelt op zijn handen, geen woord van serieus nemen dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:04 schreef schatje het volgende:
Reacties Telegraaf (Tyra Banks vecht terug in badpak):
[..]
![]()
![]()
Dank. Whehehe, onze avatars lijken op elkaar.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:49 schreef conleche het volgende:
@ toeps: ik vind de ponnie leuk!
Helaas ben ik het niet zelf op m'n avatar, tis Audrey....quote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dank. Whehehe, onze avatars lijken op elkaar.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:27 schreef maantjj4 het volgende:
het orginele filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=VJ5unYaNd3c
Dat was lollig idd. "Other women hate me 'cause I'm too pretty!" Rrrrright!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:10 schreef Lollifant het volgende:
Ik vind het tof van haar dat ze dit doet!![]()
Vandaag bij Tyra's show ging het trouwens ook over 'mooi zijn'. Er zaten een paar vrouwtjes die zichzelf ontzettend mooi vonden en oh oh oh wat hadden ze het er moeilijk mee. Ze hadden ook helemaal geen vriendinnen omdat vrouwen altijd zo jaloers op ze zijn en bang zijn dat ze hun mannen inpikken.![]()
Tyra maakte ze mooi met de grond gelijk, door te zeggen dat ze dat ontzettende bullshit vond, dat zij genoeg mooie mensen kende en dat ze dat nog nooit mee had gemaakt, dus dat het waarschijnlijk meer aan hun attitude ligt dan aan hun oh zo geweldige looks.
Hahaha, echt die beledigde smoeltjes, prachtig. Ze gaven daarna nog maar hele magere applausjes met een gezicht als een oorwurm.![]()
![]()
Nu ja, dat geeft ze zelf ook volmondig toe.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Tyra revancheert op de cover van Sports Illustrated, 10 jaar na dato:
1997:
[afbeelding]
2007:
[afbeelding]
Hoezo Photoshop?
Ik hoopte zo dat die echt was.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 06:03 schreef PLAE@ het volgende:
haha prachtige fake foto hoor in de openingspost![]()
"vetrollen, dat zijn gewoon vrouwelijke rondingen, maar het zijn niet mijn rondingen, hè, maar stel dat het mijn rondingen waren , wat ze dus níet zijn, dan had me niets uitgemaakt, ik ben een vrouw, vrouwen hebben rondingen, en ja, dat is vet, so what, als ik zo'n vetrol zou hebben, wat ik dus niet heb, hè, dan zou ik het met trots dragen, dit ben ik, dit is mijn lijf, en ik ben er trots op! als ik ze had, hè, dan, die vetrollen, maar ik heb ze dus niet, niet dat het uitgemaakt had, maar dat je het weet"quote:Op zondag 25 februari 2007 18:33 schreef AIlse het volgende:
mmm Tyra Banks, ze maakt zich wel degelijk druk om haar vetrollen![]()
Het grootste verschil vind ik d'r neus.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Tyra revancheert op de cover van Sports Illustrated, 10 jaar na dato:
1997:
[afbeelding]
2007:
[afbeelding]
Hoezo Photoshop?
Waar kan ik haar tieten zien?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:39 schreef milagro het volgende:
[..]
"vetrollen, dat zijn gewoon vrouwelijke rondingen, maar het zijn niet mijn rondingen, hè, maar stel dat het mijn rondingen waren , wat ze dus níet zijn, dan had me niets uitgemaakt, ik ben een vrouw, vrouwen hebben rondingen, en ja, dat is vet, so what, als ik zo'n vetrol zou hebben, wat ik dus niet heb, hè, dan zou ik het met trots dragen, dit ben ik, dit is mijn lijf, en ik ben er trots op! als ik ze had, hè, dan, die vetrollen, maar ik heb ze dus niet, niet dat het uitgemaakt had, maar dat je het weet"
dat idee?
ze komt er wel voor uit dat haar borsten niet meer zo leuk hangen als eerst, zie het youtube filmpje, waar ze haar bh uitdoet, dus ik geloof haar eigenlijk wel, ze komt op mij over als een dame met een flinke dosis zelfspot, vind haar wel okay, en ook een mooie meid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |