quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:37 schreef UnclePhil het volgende:
ik zou haar gewoon doen ...
Nouja, in vergelijking met kort terug..... als ze zo door gaat groeit ze dichtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:07 schreef Kadoc het volgende:
Zij is heul niet dik. Vergelijken bij al die modellen, ja. Maar ze ziet er nu vrij normaal uit.
Jeetje mina, ze moet bijna jankenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:41 schreef schatje het volgende:
Tyra Discusses the Fat Pictures
Ik zou me meer druk maken om dat hoge voorhoofd.
inderdaad boe-fucking-hoequote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
nou, boehoehoe, 1m75 en 72 kilo.
Ze kan al bijna bij Jerry Springer in de show.
wanneer komt dat hier op tv? Ik vind Tyra wel een sympathiek figuur, maar ik heb wel zoiets van: je hebt zelf ook al die jaren mee gedaan aan dat geouwehoer. Is ze eigenlijk uit eigen beweging gestopt of kreeg ze geen opdrachten meer? (in dat laatste geval is die tyrade (quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:41 schreef schatje het volgende:
Ik weet hetquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:00 schreef schatje het volgende:
De Tyre Banks Show wordt uitgezonden door Net5, iedere werkdag om 16:50.
We lopen natuurlijk wel achter op de VS.
Dat ligt er helemaal aan hoe de bui is van diegene bij net 5 die de band uitzoekt,het zal mij niks verbazen als ze ineens weer bij aflevering 1 beginnen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:55 schreef Viking84 het volgende:
wanneer komt dat hier op tv?(...) Ik vind Tyra wel een sympathiek figuur(...) Is ze eigenlijk uit eigen beweging gestopt of kreeg ze geen opdrachten meer?
Precies,daarom begrijpt zij het ook niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:01 schreef Ticootje het volgende:
maar dat is toch ook niet heel dun?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:41 schreef schatje het volgende:
klik....peeep.......poef.......zwart.quote:I have one thing to say to you........![]()
![]()
Pff, ze maakt er wel een drama van zeg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:41 schreef schatje het volgende:
en die rare kleur haarquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:41 schreef schatje het volgende:
quote:
FACE TO FACE
Wearing the same swimsuit seen in the tabloids, Tyra Banks shows off her real figure next to the blown-up version of the infamous photo during a taping of her talk show (the episode airs Thursday). Banks recently spoke to PEOPLE about rumors of her weight gain, saying, "It was such a strange meanness and rejoicing that people had when thinking that was what my body looked like."
bron people
BB?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:37 schreef Ticootje het volgende:
Juist! Als ik de mooie fotos van BB bekijk zal ik ook jaloers worden. Maar goed ik heb gelukkig genoeg fotos gezien hoe ze er in het echt uitziet, dan ben ik opeens niet meer jaloers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |