Leukquote:
Neen. Het is een grote grap om jou te misleiden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zijn we serieus al bij deel 187?!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Doei!
quote:
Hoi, Lien.quote:
We?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Zijn we toch wel ontzettend vergeten.
Hebben we gefeliciteerd, dan? Toch niet in TTK?quote:
Oh, ja. Dat zou ook wel eens kunnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Op de 23ste van een maand, dacht ik.
Ik wel, geloof ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hebben we gefeliciteerd, dan? Toch niet in TTK?
Ik heb 't opgeschreven, Erik.
Maar goed dat ik niet meteen een maand genoemd heb want dan zou ik het fout hebben gehadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ja. Dat zou ook wel eens kunnen.
De tiende maand.
Jij mag me altijd feliciteren, hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet meteen een maand genoemd heb want dan zou ik het fout hebben gehad.
Nou, als je 't hier had gedaan, hadden wij ook even kunnen feliciteren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:09 schreef Bupatih het volgende:
Ja, feliciteren is feliciteren, hè. Dan boeit het niet zoveel wáár je het doet.
Ja, nou.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, als je 't hier had gedaan, hadden wij ook even kunnen feliciteren.
Ik worstel met mijn schuldgevoel. Als ik jou nou de schuld mag geven...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, nou. [afbeelding] Euh. Niet aan gedacht. Ofzo. [afbeelding]
Van mij mag je, hoor. Ik lig daar niet wakker van.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik worstel met mijn schuldgevoel. Als ik jou nou de schuld mag geven...![]()
Nee zeg, dat zou wat zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van mij mag je, hoor. Ik lig daar niet wakker van.
Buup en een paar Fokkers waar ik nog nooit van gehoord had, hadden een berichtje achtergelaten in mijn fotoboek.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hebben we gefeliciteerd, dan? Toch niet in TTK?
Ik heb 't opgeschreven, Erik.
Jawel, dat was toch de dag van de storm? Toen was je hier wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buup en een paar Fokkers waar ik nog nooit van gehoord had, hadden een berichtje achtergelaten in mijn fotoboek.![]()
Maar ik was ook niet echt aanwezig hier om de felicitaties in ontvangst te nemen in de TTK LPT geloof ik.
Ja, dat was inderdaad de stormdag. Dus gaat mijn hand-in-eigen-boezem-steek-bericht ook niet op, want toen was ik inderdaad hier.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel, dat was toch de dag van de storm? Toen was je hier wel.![]()
Hoe dan ook. Ben je nou al een keer dertig?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad de stormdag. Dus gaat mijn hand-in-eigen-boezem-steek-bericht ook niet op, want toen was ik inderdaad hier.
Nee, al kom ik wel ieder jaar een jaar dichterbij. Maar de komende 3 jaar ben ik nog gewoon een twintiger!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Ben je nou al een keer dertig?![]()
Nou ja, ik loop straks echt tegen de 40 maar zo voelt het niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, al kom ik wel ieder jaar een jaar dichterbij. Maar de komende 3 jaar ben ik nog gewoon een twintiger!
Aardig van je, dat je nog antwoord geeft ook op zo'n domme vraag.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:43 schreef DaMart het volgende:
Mensen vragen altijd of je je ook een jaar ouder voelt, en ik antwoordde dit jaar met de woorden:"Sinds het moment dat ik 26 werd, ben ik iedere dag eigenlijk al een beetje meer 27 geworden. Zo anders voelt het dus niet ineens."
Domme vragen zijn vragen die niet gesteld worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aardig van je, dat je nog antwoord geeft ook op zo'n domme vraag.
Nou...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Domme vragen zijn vragen die niet gesteld worden.
Het was toch 'domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden'?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Domme vragen zijn vragen die niet gesteld worden.
Dat ook ja. Maar ik geef er een beetje een eigen draai aan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was toch 'domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden'?
Volgens mij is elke 'mijlpaal' doodeng als je er nog ver vanaf bent. Zodra het dichtbij komt, valt het allemaal elke keer weer mee en voelt het niet alsof je 'al zover' bent.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, ik loop straks echt tegen de 40 maar zo voelt het niet.![]()
Geloof je het zelf al?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:01 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij is elke 'mijlpaal' doodeng als je er nog ver vanaf bent. Zodra het dichtbij komt, valt het allemaal elke keer weer mee en voelt het niet alsof je 'al zover' bent.
Ach, zoals mijn schoonzuster een jaar of tien geleden tegen me zei: "Dertig worden is niet leuk, dertig zijn is helemaal niet erg."quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:01 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij is elke 'mijlpaal' doodeng als je er nog ver vanaf bent. Zodra het dichtbij komt, valt het allemaal elke keer weer mee en voelt het niet alsof je 'al zover' bent.
Voorbeelden, Erik. Namen en rugnummers!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Sommige mijlpalen blijven zelfs tot op het moment dat je ze passeert doodeng.
Het "uit de kast komen" is toch wel mijn sterkste voorbeeld. En dat blijft elke keer eng.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voorbeelden, Erik. Namen en rugnummers!
Ja, ik herken dat wel. Ik heb ook één of twee van die onderwerpen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het "uit de kast komen" is toch wel mijn sterkste voorbeeld. En dat blijft elke keer eng.
Zeg! Ik ben al een heel eind op weg met die positieve levensinstelling. Verpest het nou niet!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
Geloof je het zelf al?
Je was toch niet zo ver als je dacht, kennelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:08 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg! Ik ben al een heel eind op weg met die positieve levensinstelling. Verpest het nou niet!
Begin jij nou ook al?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:08 schreef Lienekien het volgende:
Je was toch niet zo ver als je dacht, kennelijk.![]()
Hoe gaat het met wyccie?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:08 schreef broer het volgende:
Zeg! Ik ben al een heel eind op weg met die positieve levensinstelling. Verpest het nou niet!
Ja, zie. Daar kijk ik dan wél weer naar uit.quote:
Indische bruine bonensoep?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:13 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor soep zal ik vandaag maken, Lienekien?
Nodig:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
Dat klinkt lekker! Daar heb jij vast wel een recept voor.![]()
Ik wou het glazuur achterwege laten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:15 schreef Claudia_x het volgende:
Wortel en poedersuiker? Ik weet het niet...
Er zit zo weinig wortel in.. misschien wel aardig dan. Vijgen zijn sowieso heerlijk. Ik houd zelf alleen niet zo van zoet tenzij er chocolade in zit.
Da's een nat kruidenmengsel. Vroeger gebruikte ik die van Conimex, maar die vind ik niet meer. Ik heb het ook wel eens bij de toko gehaald. Mijn supermarkt heeft 't tegenwoordig van Toko Lien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ziet er goed uit, Lienekien!
Wat is boemboe?![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb m opgeslagen als 'Lienekiens Indische bruinebonensoep'.
Als ik bruine bonen op heb, moet ik ook altijd aan Lienekien denken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb m opgeslagen als 'Lienekiens Indische bruinebonensoep'.
Flatulentie associeer je met mij?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik bruine bonen op heb, moet ik ook altijd aan Lienekien denken.
Ja, een toko heeft dat zeker. Maar de supermarkt ook, hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:28 schreef Claudia_x het volgende:
Is trassi makkelijk te krijgen? Ik heb met dit weer geen zin in een speurtocht. Er zit 1 toko in de straat.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Flatulentie associeer je met mij?![]()
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook wel zin in pappa al pomodoro, alleen heb ik daar geen goed recept voor.
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:12 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe gaat het met wyccie?
Ja, als je het einddoel nadert. Niet als je net begint. Dan demotiveert het alleen maar. "Ben ik nog maar zó ver?"quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:12 schreef Lienekien het volgende:
't Is goed om te weten waar je staat.
Hoe is 't met de patiënt?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:00 schreef Augustina het volgende:
Ik tvp er één in.
Uit eten. Valt k_man's bloed drinken daar ook onder?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:38 schreef JAM het volgende:
Ik bedoel; zo gek is het toch niet, dat twee mensen met elkaar uit eten gaan? Er gebeuren wel gekkere dingen hoor.
Nee, dat valt onder "samen iets gaan drinken".quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uit eten. Valt k_man's bloed drinken daar ook onder?
Ik heb k_man's bloed nog nooit ergens op een menukaart zien staan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
JAM, je moet meer drinken. Of juist minder.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb k_man's bloed nog nooit ergens op een menukaart zien staan.
Meer. Duidelijk meer. Ik ben deze week pas een keer dronken geweest.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
JAM, je moet meer drinken. Of juist minder.
Ik vind jou gevatter dan JAM.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat valt onder "samen iets gaan drinken".
Burgerlijk is niet altijd erg. Zolang je maar niet kleinburgerlijk wordt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef JAM het volgende:
Ook ik.
Ze is vanmiddag thuis gekomen.quote:
Goed nieuws! Het gaat nu dus echt de goede kant op?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:06 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ze is vanmiddag thuis gekomen.
Wel moet ze morgenochtend weer terug, maar ze is dus voor een nachtje thuis.![]()
Wat zal ze het fijn vinden om in haar eigen bed te mogen slapen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:06 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ze is vanmiddag thuis gekomen.
Wel moet ze morgenochtend weer terug, maar ze is dus voor een nachtje thuis.![]()
Trassi heeft een bijzondere geur. Iets mild erotiserends. Lekker.quote:
Ik vind er anders niks erotiserends aan. Ik krijg nog eerder een stijve bij een hondendrol.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:12 schreef bofneger het volgende:
[..]
Trassi heeft een bijzondere geur. Iets mild erotiserends. Lekker.
Is goed. Ik ga toch slapen.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:22 schreef broer het volgende:
Zou je mij een plezier willen doen en daar héél lang en héél uitgebreid over zwijgen?
Welnee. Ik vóelde gewoon dat je nog online was.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:09 schreef Bupatih het volgende:
Zie je mij soms in de AT verschijnen ofzo?
Het is een vorm van stank die je nóg een keer wilt ruiken. Dat is het, denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind er anders niks erotiserends aan. Ik krijg nog eerder een stijve bij een hondendrol.
Dát vroeg ik niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:16 schreef broer het volgende:
Waarom wel?
Als iemand cheesy uitdrukkingen wil gebruiken en denkt dat-ie daar iets aan heeft, wie ben ik dan om dat vervelend te vinden?
Ja, dat is misschien een betere omschrijving.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:15 schreef bofneger het volgende:
[..]
Het is een vorm van stank die je nóg een keer wilt ruiken. Dat is het, denk ik.
O, sorry.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 02:30 schreef broer het volgende:
[..]
O, sorry.
Maar om goed antwoord te kunnen geven op je vraag, moet ik eerst weten om wat voor spreuken het gaat. Gaat het om dingen als: "Wie wat weet, die komt het te pas"?
quote:Op zondag 28 januari 2007 02:31 schreef Bupatih het volgende:
Ja, dat soort spreuken.
Ja, ze zijn misschien wel mooi. Of leuk bedacht. Maar wat héb je eraan?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heel erg mooie spreuken.
Geen idee. Maar het schijnt dat áls je ze kent, ze je ooit nog eens van pas zullen komen.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:35 schreef Bupatih het volgende:
Ja, ze zijn misschien wel mooi. Of leuk bedacht. Maar wat héb je eraan?
Ik heb een tikfout van Bupa geciteerd.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:37 schreef Bupatih het volgende:
En een wig én weg tusen mij en Lien te drijven.
Ik zíé hem niet?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb een tikfout van Bupa geciteerd.
Dat mijn aquarium weer schoon is.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:39 schreef JAM het volgende:
Wat is het nieuws van de dag, bij jullie?
Er staat een s te weinig in die zin.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik zíé hem niet?
HA! Ik heb de post veranderd en nu zie je geen edit-bericht-dingetje eronder. Voor hetzelfde geld had je dus gewoon die quote van mij in je post gemanipuleerd. Je kan me nu niks meer maken.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:40 schreef broer het volgende:
[..]
Er staat een s te weinig in die zin.
Geen nieuws, JAM. Alles bij het oude.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:39 schreef JAM het volgende:
Wat is het nieuws van de dag, bij jullie?
Succes met je overwinning, knul.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:41 schreef Bupatih het volgende:
HA! Ik heb de post veranderd en nu zie je geen edit-bericht-dingetje eronder. Voor hetzelfde geld had je dus gewoon die quote van mij in je post gemanipuleerd. Je kan me nu niks meer maken.
Nou ja; niets eigenlijk. Ik had gehoopt dat jullie nieuws hadden. Dit was niet zo'n 'ik vraag het maar want dan vragen ze het ook aan mij en dan kan ik m'n verhaal kwijt'-vraag, maar gewoon echt een vraag.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
Geen nieuws, JAM. Alles bij het oude.
Wat is jouw nieuws van de dag?
En ik de juiste spelling van het woord 'tussen'. Het is maar wat je belangrijk vindt.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb tenminste de toekomst nog!
Ik las het alsof je een niet onooglijk uitziende lesbienne had versierd. Hihi.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:46 schreef JAM het volgende:
Ik heb 'n mooie pot geschaakt, dat wel.
Jammer, want zo bloedt het wel een beetje dood.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:45 schreef JAM het volgende:
Nou ja; niets eigenlijk. Ik had gehoopt dat jullie nieuws hadden. Dit was niet zo'n 'ik vraag het maar want dan vragen ze het ook aan mij en dan kan ik m'n verhaal kwijt'-vraag, maar gewoon echt een vraag.
Hmm, doe me dan toch maar jouw leven.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
En ik de juiste spelling van het woord 'tussen'. Het is maar wat je belangrijk vindt.
1. c4 - e6quote:Op zondag 28 januari 2007 02:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik las het alsof je een niet onooglijk uitziende lesbienne had versierd. Hihi.
http://www.fics.orgquote:Op zondag 28 januari 2007 02:50 schreef broer het volgende:
Ik heb echt al jaren niet meer geschaakt. En ook toen ik nog wel schaakte, kwam ik niet uit boven het niveau van de beginner die om de andere zet het spelregelboekje erbij pakt.
Maar sinds vorige week heb ik een schaakspel op de computer. Dus misschien zou ik het weer eens moeten oppakken.
Zo leuk is dat niet hoor, Bupatih. Je kan je lul beter in een vuilnisbak stoppen. Als je een pot naait lig je een kwartiertje droog te blaffen en daarna zeggen ze: 'Nee, nee. Het spijt me jongen, je hebt je best gedaan, maar 't doet me gewoon niets.'quote:Op zondag 28 januari 2007 02:55 schreef Bupatih het volgende:
Dan versier ik toch liever een pot, JAM.
Niet, dus. Ik heb geen zin om binnen een paar zetten afgemaakt te worden door iemand die de opening die ik toevallig gebruik wél kent en me ermee om de oren slaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:55 schreef JAM het volgende:
http://www.fics.org
http://www.babaschess.net/
Nou ja; daar leer je alleen maar van. Daarbij, hoeveel openingen worden er nu gespeeld? Spaans, Italiaans, Engels, Siciliaans, soms Scandinvisch of Weens...meer dan dat is het eigenlijk niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Niet, dus. Ik heb geen zin om binnen een paar zetten afgemaakt te worden door iemand die de opening die ik toevallig gebruik wél kent en me ermee om de oren slaat.
Eerst mijn inzicht maar eens iets meer verbeteren door tegen een computer te schaken.
Gronings, JAM. Een liedje van de Groninger bard, Ede Staal. Ook wel de Brel van het noorden genoemd.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:11 schreef JAM het volgende:
Wat is dat voor een walgelijk spraakje dat je daar bezigt, bofneger?
Zweet. In de tijd van dat optreden had die man al zwaar longkanker en dan voelde hij zich niet zo lekker en wilde hij nogal veel water drinken en nu ja; dan wil je wel zweten.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:21 schreef bofneger het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bJIZu37Hfr0
zo'n mooi gezicht, nat of natgemaakt
Ik moet er bij Broer niets van hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 03:20 schreef JAM het volgende:
Incest is OK, trouwens.
Ik heb serieuze problemen met de verbinding. Ik ga me maar één maken met de vergetelheid.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:34 schreef JAM het volgende:
Vrijwel.
We hebben de tijd. Vooralsnog. Lijkt me.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:42 schreef JAM het volgende:
Was dat het vragenuurtje weer, bofneger?
Meer een zusje?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:20 schreef JAM het volgende:
Ik houd van je Nadine. Alleen, tsja, niet op dezelfde manier als jij dat doet. Voor mij ben je meer...een zusje.
Och arme....quote:Op zondag 28 januari 2007 03:54 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Meer een zusje?Als er maar van me gehouden wordt... zeg ik dan.
Ik kan verder niet meepraten... mijn posts komen pas na drie kwartier door... en dan zit ik in de tussentijd op een houtje te bijten. Dus ik ga slapen, met in mijn eenzame hartje dan tóch de wetenschap dat er een beetje van me gehouden wordt, ergens, door iemand, ook al is het zusterliefde, of broederliefde of wat dan ook. Kan me niks schelen. Verder houdt namelijk helemaal niemand meer van me, dat kan héél snel gaan.
Boo-hoo..!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:54 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Meer een zusje?Als er maar van me gehouden wordt... zeg ik dan.
Ik kan verder niet meepraten... mijn posts komen pas na drie kwartier door... en dan zit ik in de tussentijd op een houtje te bijten. Dus ik ga slapen, met in mijn eenzame hartje dan tóch de wetenschap dat er een beetje van me gehouden wordt, ergens, door iemand, ook al is het zusterliefde, of broederliefde of wat dan ook. Kan me niks schelen. Verder houdt namelijk helemaal niemand meer van me, dat kan héél snel gaan.
Wie zegt dat ik niet bij Sonja Barend heb gezeten? Ik vind het een bijzonder charmante vrouw, zal ik je zeggen.quote:Op zondag 28 januari 2007 04:03 schreef bofneger het volgende:
JAM, had jij graag bij Sonja Barend willen zitten of heb je een hekel aan haar?
Dat zou kunnen inderdaad. Dat weet ik verder niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 04:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet bij Sonja Barend heb gezeten? Ik vind het een bijzonder charmante vrouw, zal ik je zeggen.
Alexander Pechtold is ook een prima vent kan ik je zeggen.quote:Op zondag 28 januari 2007 04:12 schreef bofneger het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Dat weet ik verder niet.
Dat lijkt mij een hele aardige man.quote:Op zondag 28 januari 2007 04:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Alexander Pechtold is ook een prima vent kan ik je zeggen..
Die man die werkte vroeger bij een veilighuis in Den Haag en dan kwam hij bij mijn oma oude troep ophalen. Dan zei hij: 'Dag mevrouw Dozy!' en dan zei mijn oma: 'Dag Alexander!' Dan zat ik op de grond met blokken te spelen en zei hij: 'Dag Paul!' en dan zei ik: 'Grrwuwrrererrereee!', of wat babies ook zeggen en dan gingen ze aan tafel koffie drinken. Daarna zoekte hij wat oude troep uit en kwamen wat andere mannetjes dat wegsjouwen en terwijl ze dat deden kwam hij met mij en de blokken spelen.quote:Op zondag 28 januari 2007 04:25 schreef bofneger het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een hele aardige man.
Die is heel oud, niet belegen.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:37 schreef Bupatih het volgende:
En dat deed je expres, hè, broer? Die sig van Lien posten. Om mij zo in een hoekje te drijven. En een wig én weg tussen mij en Lien te drijven.
Helemaal niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die is heel oud, niet belegen.
Moe'k nou boos worden op Bup, op broer of maar helemaal niet?
Ja, ik maakte het wel erg makkelijk, hè.quote:
Vertel. Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik maakte het wel erg makkelijk, hè.
Mijn sig heeft nog wel zo'n mooie historische achtergrond.![]()
daar zijn veel knappe chickies schijnt het, ik zou maar alvast blij zijn als ik jou was.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:27 schreef JAM het volgende:
Zo rond de vijftiende maart, voor twaalf of dertien dagen. En we gaan naar Parijs.
Waar komen ze vandaan?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe spreek je de volgende namen uit?
Jegor Gajdar
Litvinenko
Hui
![]()
Ik zou zoiets doen als Chekhor Gaszhdar, Lietvienenko en Wie.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe spreek je de volgende namen uit?
Jegor Gajdar
Litvinenko
Hui
![]()
Als in Gagarin.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die kh moet als zo'n zachte k/g-klank klinken, als in gucci.
Ja, ik zou er ook Liet... van maken, maar ik hoor van iemand anders juist Lit... "Wie" lijkt me vrij duidelijk. Dan blijft "Jegor" nog onzeker.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou zoiets doen als Chekhor Gaszhdar, Lietvienenko en Wie..
Dat klinkt ook wel plausibel.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Lienekien het volgende:
Jegor zal wel Igor zijn.
Ja, dat bedoel ik ook, alleen niet zo nadrukkelijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:43 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou Hui trouwens als Hoe-wie uitspreken.
Ik bedoel wel nadrukkelijk een diftong.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook, alleen niet zo nadrukkelijk.
Wou je niet liever een recept voor 't een of ander?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Maar is het niet "njenko"?
Ja; ik ook. Ik denk alleen niet dat ze daar bij het ANP op zitten te wachten.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:50 schreef broer het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden, het nieuws enigszins opgeleukt met wat typisch Haagse gezelligheden.
Zo hoor ik het graag, zo hoor ik het graag! Dat zal ze, die schoften!quote:Op maandag 29 januari 2007 03:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kind, maak je niet druk. Ik heb ze net even gemaild hierover. Komt helemaal goed.
Je had gewoon kroonprins moeten wezen.quote:Op maandag 29 januari 2007 04:19 schreef JAM het volgende:
Hetgeen ik wil weten; hoe heb je dat geflikt, met je niet EU-burger-meisje? Ik wil dat ook, maar de eisen die dat gore nazi-zwijn van een Verdonk stelt, tsja; ze vraagt me nogal wat.
Wat ben je toch romantisch Lien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Varken, had dat dan eerder gezegd. Ben ik voor neits naar bed gegaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 04:18 schreef JAM het volgende:
Ik kan niet slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |