Leukquote:
Neen. Het is een grote grap om jou te misleiden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zijn we serieus al bij deel 187?!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Doei!
quote:
Hoi, Lien.quote:
We?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Zijn we toch wel ontzettend vergeten.
Hebben we gefeliciteerd, dan? Toch niet in TTK?quote:
Oh, ja. Dat zou ook wel eens kunnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Op de 23ste van een maand, dacht ik.
Ik wel, geloof ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hebben we gefeliciteerd, dan? Toch niet in TTK?
Ik heb 't opgeschreven, Erik.
Maar goed dat ik niet meteen een maand genoemd heb want dan zou ik het fout hebben gehadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ja. Dat zou ook wel eens kunnen.
De tiende maand.
Jij mag me altijd feliciteren, hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet meteen een maand genoemd heb want dan zou ik het fout hebben gehad.
Nou, als je 't hier had gedaan, hadden wij ook even kunnen feliciteren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:09 schreef Bupatih het volgende:
Ja, feliciteren is feliciteren, hè. Dan boeit het niet zoveel wáár je het doet.
Ja, nou.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, als je 't hier had gedaan, hadden wij ook even kunnen feliciteren.
Ik worstel met mijn schuldgevoel. Als ik jou nou de schuld mag geven...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, nou. [afbeelding] Euh. Niet aan gedacht. Ofzo. [afbeelding]
Van mij mag je, hoor. Ik lig daar niet wakker van.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik worstel met mijn schuldgevoel. Als ik jou nou de schuld mag geven...![]()
Nee zeg, dat zou wat zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van mij mag je, hoor. Ik lig daar niet wakker van.
Buup en een paar Fokkers waar ik nog nooit van gehoord had, hadden een berichtje achtergelaten in mijn fotoboek.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hebben we gefeliciteerd, dan? Toch niet in TTK?
Ik heb 't opgeschreven, Erik.
Jawel, dat was toch de dag van de storm? Toen was je hier wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buup en een paar Fokkers waar ik nog nooit van gehoord had, hadden een berichtje achtergelaten in mijn fotoboek.![]()
Maar ik was ook niet echt aanwezig hier om de felicitaties in ontvangst te nemen in de TTK LPT geloof ik.
Ja, dat was inderdaad de stormdag. Dus gaat mijn hand-in-eigen-boezem-steek-bericht ook niet op, want toen was ik inderdaad hier.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel, dat was toch de dag van de storm? Toen was je hier wel.![]()
Hoe dan ook. Ben je nou al een keer dertig?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad de stormdag. Dus gaat mijn hand-in-eigen-boezem-steek-bericht ook niet op, want toen was ik inderdaad hier.
Nee, al kom ik wel ieder jaar een jaar dichterbij. Maar de komende 3 jaar ben ik nog gewoon een twintiger!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Ben je nou al een keer dertig?![]()
Nou ja, ik loop straks echt tegen de 40 maar zo voelt het niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, al kom ik wel ieder jaar een jaar dichterbij. Maar de komende 3 jaar ben ik nog gewoon een twintiger!
Aardig van je, dat je nog antwoord geeft ook op zo'n domme vraag.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:43 schreef DaMart het volgende:
Mensen vragen altijd of je je ook een jaar ouder voelt, en ik antwoordde dit jaar met de woorden:"Sinds het moment dat ik 26 werd, ben ik iedere dag eigenlijk al een beetje meer 27 geworden. Zo anders voelt het dus niet ineens."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |