Zou je ook even het fragment van vandaag kwart voor elf ongeveer kunnen knippen?quote:
Die zijn helaas wat lastiger, aangezien de programma's van de TROS niet als podcast beschikbaar zijn. Enkel als Windows Media-stream. Maar het zou moeten kunnen via een omweggetje.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zou je ook even het fragment van vandaag kwart voor elf ongeveer kunnen knippen?
Ik blijf het een mooi nummer vinden... Ik heb wel met sommige nummers dat ik ze te vaak gehoord heb, maar deze niet iig...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:11 schreef Impry het volgende:
[..]
Was de eerste keer mooi, maar na ongeveer 50x heb ik 'm wel gehad
Ik vind 'm iedere keer een beetje minder mooiquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik blijf het een mooi nummer vinden... Ik heb wel met sommige nummers dat ik ze te vaak gehoord heb, maar deze niet iig...
Wat Hans zegtquote:
Het tijdstip waarop je dit post bevalt me echt NIET...ik heb zo`n vermoeden...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef -Hans- het volgende:
Jullie willen vast wel weten wie Astrid gaat opvolgen?
Op Radiobitches lees ik het volgende:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:12 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Het tijdstip waarop je dit post bevalt me echt NIET...ik heb zo`n vermoeden...
Ben benieuwd..quote:Vanaf februari 2007 gaat Tessel tevens voor de Coen & Sander Show op 3FM aan de slag.
Daar was ik al bang voor...Nou ja, ik kan haar wel hebben op zich, maar 5 dagen per week...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op Radiobitches lees ik het volgende:
[..]
Ben benieuwd..
7 dagen per week, ze blijft ook gewoon te horen in het weekend.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor...Nou ja, ik kan haar wel hebben op zich, maar 5 dagen per week...![]()
Radiobitches? Klinkt echt als een site die ik meteen aan m'n favorieten moet toevoegen...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op Radiobitches lees ik het volgende:
[..]
Ben benieuwd..
Een rol met een kapotte microfoon of microfoon uit kan ik altijd waarderenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:31 schreef Impry het volgende:
Hopelijk krijgt ze niet zo'n grote rol als Astrid...
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:46 schreef B.A.Trix het volgende:
ROEEEEEEEEEEEEE- OELLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
Ik heb dr wel eens gehoord.. gelijk uit m'n geheugen gewist.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je nu 3FM hebt opstaan kun je het zelf beoordelen.
Het zal wel door de nachtelijke capriolen van Giel komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:50 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb dr wel eens gehoord.. gelijk uit m'n geheugen gewist.![]()
Wie heeft er daar trouwens aan de cam gezeten! Hij staat helemaal niet goed!![]()
Denk dat de cam moest worden afgewassenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zal wel door de nachtelijke capriolen van Giel komen.
Wil ik weten wat er vannacht bij Giel is gebeurd??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat de cam moest worden afgewassen.
Ik weet niet hoe ver ze gekomen is. Ik hoorde 't ook alleen maar op de radioquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wil ik weten wat er vannacht bij Giel is gebeurd??![]()
Goffertpark? Daar heb ik in 1992 es Guns'n'Roses gezien. Kleine Roelie van 14 met z'n grote neef mee naar een uhm... best wel druk concertquote:Zou trouwens best naar t goffertpark willen, lekker dichtbij ook!![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik weet niet hoe ver ze gekomen is. Ik hoorde 't ook alleen maar op de radio.
Leuke stukjes weer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Sirolf het volgende:Seraphina (23 januari 2007, MetMichiel) MutZ (27 januari 2007, DierOpDrie)
Was 1994 toch? Goede plaatquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:10 schreef Zhukov het volgende:
Hey, dit is m'n requestje van vorige week![]()
Stiltskin - Inside![]()
Klopt, 1994.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was 1994 toch? Goede plaat.
=edit=
Clipje erbij: http://www.youtube.com/watch?v=KlW6G228iB0
Misschien hebben ze zich daarom hier gisteravond niet laten zien...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:19 schreef Toad het volgende:
Michiel van de week nog hoopvol op zijn weblog over She's Madonna:
"Dat wordt op de tafels met Gerard om er megahit van te maken!"
Dat viel gisteravond even tegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |