quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:01 schreef borisz het volgende:
[..]
die 10 seconden moest je ff geduld hebben![]()
doe je ook is wat voor de kostquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben zowaar echt aan het werk werk. Dat is wel het laatst wat ik zou verwachten
.
En het wordt alleen maar drukker vannacht!.
whehehehehehehehehequote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben zowaar echt aan het werk werk. Dat is wel het laatst wat ik zou verwachten
.
En het wordt alleen maar drukker vannacht!.
Precies, ga eens boeven vangen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:04 schreef sjimz het volgende:
Ik ga dinsdag ook maar weer eens werken.. zit al weer veel te lang thuis
Ik denk dat de boeven op dit moment sneller ter been zijn dan ik benquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies, ga eens boeven vangen!
We Are Scientists is trouwens een geniale band.
Dat zijn ze standaardquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat de boeven op dit moment sneller ter been zijn dan ik ben
Lach maarquote:
Nee, ik kon niet. Soort van dan. Ik had geen zin om veel te veel geld neer te tellen voor een retourtje A'dam als ik diezelfde avond nog moest werken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lach maar. Alleen maar telefoon, jankende Amerikaanse kutkinderen. Die checken ook nog eens allemaal in mijn dienst uit
! En ik wilde nog wel zo graag studeren
.
Was je nog naar die borrel geweest?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:12 schreef borisz het volgende:
Hans Klok stond hier gister nog bijna voor de deur![]()
wat moest hij in Ijmuiden dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:12 schreef borisz het volgende:
Hans Klok stond hier gister nog bijna voor de deur![]()
quote:
Maar hij had gister een optreden in Utrecht?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:15 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Hij parkeerde zijn auto en liep de schouwburg in van IJmuiden, ik woon er schuin vanaf![]()
Dat is de illusie!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar hij had gister een optreden in Utrecht?
Hij heeft een dubbelganger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |