Als PSV met 10 man achter de bal gaat spelen zie ik ze helemaal niet scoren, en ik verwacht overigens dat ze zo gaan spelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:42 schreef PyTh het volgende:
Als wij in Londen scoren zijn we denk ik wel door want ik zie jullie er geen 3 maken om heel eerlijk te zijn.

Wordt er altijd gelijk gespeeld?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:54 schreef Gunner het volgende:
Overigens heeft nog niemand op AG gewonnen.

Arsenal moet komen, PSV zal veel ruimte krijgen, Jeff en Ibi terug over 2 weken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als PSV met 10 man achter de bal gaat spelen zie ik ze helemaal niet scoren, en ik verwacht overigens dat ze zo gaan spelen.
Overigens heeft nog niemand op AG gewonnen.

Wordt het 0-1 zijn wij weg, heel simpel, wordt het eerst 1 of 2-0 en jullie scoren vervolgens zijn er wel kansen om er 3 te maken maar je kan er helemaal geen kut van zeggen, PSV heeft een voordeeltje maar zekerheid is het zeker niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als wij in Londen scoren zijn we denk ik wel door want ik zie jullie er geen 3 maken om heel eerlijk te zijn.
Arsenal had duidelijk de overhand in de 1e helft en PSV in de 2e helft.quote:Op basis van de eerste helft was 0-0 misschien een betere afspiegeling geweest, de 2e helft was PSV een stukje beter en feller.

Speelde Reyes trouwens mee gisteren?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:10 schreef jojomen4 het volgende:
Wat vinden de Arsenal supporters van Baptista? Liever houden of terug ruilen voor Reyes? Ik zie liever Baptista terug in Madrid, die Reyes bakt er geen hol van met z'n effectiefloos gedraaf en lui gedrag.
Baptista knokt er tenminste voor, houd ballen vast en scoort nog soms.

Kan je dat niet beter in het Real Madrid topic vragen?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef Smeich het volgende:
[..]
Speelde Reyes trouwens mee gisteren?

Opstootquote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat is er eigenlijk in de 96ste min gebeurd , 3 x rood
**** Engeland,League Cup
Finale,Cardiff,zondag:
Arsenal 1 Chelsea 2
Walcott (11) Drogba (19,84)
Rood: Toure (90+6), Mikel (90+6)
Adebayor (90+6)

Okequote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Strals maar eens op tien kijken dan.

En weg is Lupoli. Jammer. Te weinig van gezien.quote:Lupoli signs deal with Fiorentina
Arsenal striker Arturo Lupoli will join Fiorentina at the end of the season.
The 19-year-old, who joined the Gunners in 2004 from Parma but made just one Premiership appearance for them, has agreed a five-year deal.
Lupoli is midway through a season-long loan spell at Championship high-flyers Derby County.
He had shown an interest in a move to Napoli and even hinted he would consider staying with Derby if they were to be promoted to the Premiership.
But the Italy Under-21 international, who scored on his debut for Pierluigi Casiraghi's men in their friendly against Luxembourg in December, has decided to join Serie A side Fiorentina instead.

Als een speler op 14/15 jarige leeftijd binnenk.omt spreek ik daar over ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef jojomen4 het volgende:
Ik dacht dat juist anderen dat deden voor jullie...

Iets daarvoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:59 schreef jojomen4 het volgende:
Maar jullie halen de meeste jongeren toch op met een jaar of 17?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |