Sorry, ik ben nog even met de kroonluchter bezig! Maar kleed je maar vast helemaal uit, dan kijk ik er zo even naar!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
au te laat gewond, i need help (das NL taal).![]()
ja, echt, he, wat oh okquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Die Brian heeft wel veel te vertellen
grrr ik heb een hoofdwond en dan ga jij met de kroonluchter bezig zijn en dan moet ik me ook nog helemaal uitkleden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:13 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nog even met de kroonluchter bezig! Maar kleed je maar vast helemaal uit, dan kijk ik er zo even naar!![]()
Ik ook. Truste!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:15 schreef petraa het volgende:
tis weer boeiend geweest ik ga me bed in
bye bye
Ondanks de hoofdwond heb je het toch best goed begrepen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:16 schreef petraa het volgende:
[..]
grrr ik heb een hoofdwond en dan ga jij met de kroonluchter bezig zijn en dan moet ik me ook nog helemaal uitkleden.![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:19 schreef Gollemrulez het volgende:
"Hij is niet zwart, maar wel donker. Donkerder dan jij bent." Schitterend citaat om mee te gaan slapen.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
Binnenkomst 3 hoeren voor Huub (deel 0)
Als Antilliaan kan je je ook snel vergissen in Puta en poeta....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:47 schreef Tissik het volgende:
Er is ooit iemand geweest die heeft gezegd: "Brian, jij bent een geweldige proleet"
Mgoed, wanneer je geen enkele taal echt goed beheerst, vertaal je dat al snel als "poëet".
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Antilliaan kan je je ook snel vergissen in Puta en poeta....![]()
Doet me aan Neo denken in de Matrixquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:55 schreef Gollemrulez het volgende:
Een hele slechte, maar een mooi moment om ff iets te proberen...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:47 schreef Tissik het volgende:
Er is ooit iemand geweest die heeft gezegd: "Brian, jij bent een geweldige proleet"
Mgoed, wanneer je geen enkele taal echt goed beheerst, vertaal je dat al snel als "poëet".
Het klinkt schitterend...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:57 schreef Hanekrooi het volgende:
Huub is `de rode slipjes`aan het mixen.....![]()
Voor Avonne een vertaling.....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Antilliaan kan je je ook snel vergissen in Puta en poeta....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |