nee dan dacht hij aan NL zei hij tegen Nena en Ilonaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heeft er voor gezorgd dat hij het wat langer heeft weten vol te houden
heb je ze het zelf horen zeggen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:40 schreef farceman het volgende:
Een ding is na vanavond wel duidelijk Natasia is dus gewoon hoer geweest, dat hebben de hoeren duidelijk gezegd. En verder heeft Natasia dit ook een keer aan haar zus gevraagd, Nasty had gehoord dat er van alles te lezen was op Mamjo. En toen vroeg ze Astrik (haar zus) of er iets op stond over 'vroeger' en of de kinderen dat ook hadden gelezen. Astrid vertelde dat dat niet zo was.
Dat vroeg ik me ook af. Zou hij nu met haar gaan droogneuken??? DGK Streams op Zdngmw en Brainles graag.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:51 schreef demins het volgende:
Liggen Brian en Natasia te maken de liefde?
nou liever nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Zou hij nu met haar gaan droogneuken??? DGK Streams op Zdngmw en Brainles graag.
Goeie peer, die Nathanael!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:51 schreef Lieve het volgende:
Wat wel weer symphatiek is van 666 is dat hij iedere week na afsluiting van Huub's hoerenbezoek lekkere muziek voor Huub draait! Dat is wel weer lief van hem! ( iedereen naar bed, Huub met de fles en rozige naroesgedachten en 666 draait vetgoed prive voor jou!) Best gaaf zo in dat huis!
Dan is het maar te hopen dat Nathanael deze keer wel nuchter is, anders verdraait ie strax zijn knie weer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:51 schreef Lieve het volgende:
Wat wel weer symphatiek is van 666 is dat hij iedere week na afsluiting van Huub's hoerenbezoek lekkere muziek voor Huub draait! Dat is wel weer lief van hem! ( iedereen naar bed, Huub met de fles en rozige naroesgedachten en 666 draait vetgoed prive voor jou!) Best gaaf zo in dat huis!
Van de keren dat ik het aan de hand heb gehad kan ik me niks meer herinneren. Geen antwoord dus helaas.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:25 schreef kleinzusje het volgende:
Maar nu een huishoudelijke vraag van mij aan de man: Kun je klaarkomen met een schreeuwende ordie naast je die 3 liter wodka heeft gedronken en je naam niet kent ?
Moet je hier eens komen kijken!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
Zo...... bij thuiskomst ff 7 COS nagelezen...... het was zo te lezen weer een "enerverende" avond in DGK![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat Nathanael deze keer wel nuchter is, anders verdraait ie strax zijn knie weer.![]()
Ik schud me haren los en dans ff lekker op de tafel van Demins.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:55 schreef demins het volgende:
[..]
Haren los en op de tafel dansen!!!![]()
![]()
![]()
Let je een beetje op de kroonluchter?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik schud me haren los en dans ff lekker op de tafel van Demins.![]()
![]()
![]()
Zelfs http://dgk.servehttp.com/audio/Radio%20538.asx is beter.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:56 schreef Flyduck het volgende:
Ik heb deze stream erbij aanstaan.. klinkt wat beter ..
http://files.hard.fm/listen.pls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |