Ja, die plastic witte plastic strookskes met een ijzerdraadje erin.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:20 schreef __________ het volgende:
Tie-rap of bedoel je die witte plastic strookskes met een ijzerdraadje erin?
Zo noem ik ze altijd idd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:20 schreef pierce het volgende:
sluitstrip
Ja ik ken hetquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:26 schreef Bupatih het volgende:
Help nouhou! Het is een kwestie van leven of dood. Ik moet het gewoon nú weten.
Dat is niet het woord wat TS zoekt..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:37 schreef Piovan het volgende:
Die noemen ze sluitstrips, vandaag nog zien liggen in de supahmarket.
Dat heeft TS pech, want zo heten ze.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat is niet het woord wat TS zoekt..
Ja misschien, maar er moet een ander woord zijn wat er op lijkt ofzo..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:39 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dat heeft TS pech, want zo heten ze.
Ja, dat is er welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja misschien, maar er moet een ander woord zijn wat er op lijkt ofzo..
kalk gebrekquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:42 schreef Asics het volgende:
hoe heet dat witte halve maantje op je nagels eigenlijk?
Of draaistrips?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:40 schreef Bupatih het volgende:
Misschíén is het wel 'sluitstrips'. Maar ik weet het dus (nog) niet zeker.
Hoi breezermeisje.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:46 schreef roosj33 het volgende:
lol, jeeetje mineeetje, waar gaat dit over
Hoi breezermeisjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:46 schreef roosj33 het volgende:
Open je eigen 'ik ben dom, want ik weet niet hoe iets heet'-topic!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:42 schreef Asics het volgende:
hoe heet dat witte halve maantje op je nagels eigenlijk?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:49 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Tja als twee mensen het TEGELIJK zeggen..
Spring jij dan even uit dat raam? Dank je.quote:
Net geregistreerd, je gebruikt PI's, je hebt je profiel volledig ingevuld én je hebt de juiste leeftijd om mannelijk FOK! aan te trekken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:46 schreef roosj33 het volgende:
Scherpquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net geregistreerd, je gebruikt PI's, je hebt je profiel volledig ingevuld én je hebt de juiste leeftijd om mannelijk FOK! aan te trekken.
Hmm, kloon, anyone?
en dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Spring jij dan even uit dat raam? Dank je.
hoi breezermeisje!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Open je eigen 'ik ben dom, want ik weet niet hoe iets heet'-topic!
En dat heet 'lunula'! Pfff, we hebben het hier over serieuze shit. Niet van die kleutervragen als hoe een half maantje op je nagels heet.Het gaat hier over grote-mensenzaken. Dingen die ertoe doen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:54 schreef Ole het volgende:
zaksluiter?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:08 schreef Bupatih het volgende:
En met 'zaksluiter' neem ik geen genoegen.
roosjeroosje88 is te makkelijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net geregistreerd, je gebruikt PI's, je hebt je profiel volledig ingevuld én je hebt de juiste leeftijd om mannelijk FOK! aan te trekken.
Hmm, kloon, anyone?
Ja, dat kan 'm zijn. Maar ik weet het nog niet hélemaal zeker.quote:
ja sorry hoor..quote:
Eerst een nieuwe ID-kaart.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:57 schreef Bupatih het volgende:
Ik stel voor dat hier Kamervragen over komen!
Slotje dus. Of een sluitstrip.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:48 schreef bolivian het volgende:
De kenners:
sluit·strip (de ~ (m.))
1 strip waarmee men vuilniszakken dichtbindt
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:20 schreef pierce het volgende:
sluitstrip
Vieze balkjes alleenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:04 schreef Piovan het volgende:
WOW GAVE NIEUWE POLL LAYOUT
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:48 schreef bolivian het volgende:
De kenners:
sluit·strip (de ~ (m.))
1 strip waarmee men vuilniszakken dichtbindt
Maar de laatste persoon in de kamer die er iets om gaf, heb je zojuist uit het raam laten springen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:57 schreef Bupatih het volgende:
Ik stel voor dat hier Kamervragen over komen!
Lefgozer!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:09 schreef Piovan het volgende:
Hihi ik stemde op Maikuuul Sjeckson
Intxquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar de laatste persoon in de kamer die er iets om gaf, heb je zojuist uit het raam laten springen.
En heb je daar nu de hele nacht voor wakker gelegen of?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dat ik er wel uit ben. Voortaan, laten we zeggen vanaf zaterdag 26 januari 2007 om 12:21, zal ik spreken van een 'sluitstrip' als ik het het heb over 'die kleine, meestal witte, plastic flubberdingetjes met zo'n ijzerdraadje erdoorheen die totaal geen nut meer hebben als dat ijzerdraadje eruit is geflikkerd en waarmee je allerhande verpakkingen mee kan afsluiten, zoals een boterhamzakje, twee boterhamzakjes, een vuilniszak en vele andere soorten zakken dan wel zakjes.'
Ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:31 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En heb je daar nu de hele nacht voor wakker gelegen of?![]()
Ga nu maar lekker slapen dan!quote:
Je wilt niet weten hoe lang ik niet geslapen heb, aangezien ik hier ook nog geen antwoord op heb gekregen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:35 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ga nu maar lekker slapen dan!(hoewel je t eigelijk nog steeds niet weet!!
)
Die heb ik nou nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:04 schreef Augustina het volgende:
Zakkenknijpers.
Sja hoe heet het.. je haalt er de draad mee door een dunne naald.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:53 schreef Djep het volgende:
[afbeelding]
En wat is dit dan?
Als het toch een dom topic is...
Dat is een draaddoorsteker.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:26 schreef Dinus het volgende:
Een haaldedraadmakkelijkdoordenaalddingetje dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |