Die is goed!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Kunnen ze beter veranderen in Diana's Sekreten![]()
De droogkloot......quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
Bart: "Jullie worden opgehaald!"
Hoer: "Aaah.. ik was haar net aan het klaarlikken!!"
Bart: "Nou, dat is heel mooi. Maarre... taxi."
onzin! niemand vind dit geile wijvenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat veel mensen, uit een lagere klasse en laag opgeleid, dit misschien wel geile wijven vindne.
dit zijn niet de vrouwen van de foto iigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat veel mensen, uit een lagere klasse en laag opgeleid, dit misschien wel geile wijven vindne.
Jij vind alles wat ik zeg onzin:) Ook als je het er mee eens bent vind je het onzin. Ik kan er niks aandoen dat jij nu met een harde furieus hard zit te rukken op die ordinaire wijven.quote:
Slaat dat nou weer op.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:51 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jij vind alles wat ik zeg onzin:) Ook als je het er mee eens bent vind je het onzin. Ik kan er niks aandoen dat jij nu met een harde furieus hard zit te rukken op die ordinaire wijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |