abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 februari 2007 @ 20:13:19 #101
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_46182101
Nooit meer naar huis ole ole!
maar ik ben dom...wat is jou excuses
pi_46182136
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:47 schreef Flawless2006 het volgende:
Ik las ergens op de website van Talpa dat Huub tegen Amanda had gezegd dat ie met Nena had geslapen..
alleen geslapen, tussen hedda en nena in

verder niks....
  zondag 11 februari 2007 @ 20:52:47 #103
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46216641
(Herma de interieurverzorgster )
Natasia is altijd vroeg op en wilt dan graag de nieuwtjes over thuis vernemen
waar Yvonne en Herma mee in kontakt staan.
Deze onderonsjes ontgaat de bewoners omdat die vaak nog op 1 oor liggen.

Natasia: heb je nog gebeld?
Herma: ik heb gebeld en alles is goed.
Natasia: hoe is het met onze vriendin?
Herma: nog niet gesproken, maar doe dat vandaag.

Huub heeft tijdens zijn week thuis,
deze doorspelingen ook vernomen op de streams en
wilt Herma laten ontslaan, want zo is het wel vol te houden
in deze villa..........
Bart : dat Herma dit doet of kan doen, zo zijn er hier
allemaal dubbele agenda's en kontaktpersonen.

Huub: Herma vertrouw ik dus niet meer.
.
pi_46217064
Natasja: Sil had die kussen zeker net nodig
Huub: Die of dat kussen?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  zondag 11 februari 2007 @ 21:54:06 #105
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46219549
Huub: ga toch lekker naar huis ?
Natasia: eerst jij ?
Huub: kan niet, heb je het nieuwe script niet gelezen?
.
  woensdag 14 februari 2007 @ 08:39:12 #106
16305 Jappie
parttime reverend
pi_46287455
Wrom vind iedereen het eik zo terecht dat dat aggressieve mannetje weer terug is Is dat vanwege het "hij is nu eenmaal de underdog" gevoel ?
pi_46287532
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 08:39 schreef Jappie het volgende:
Wrom vind iedereen het eik zo terecht dat dat aggressieve mannetje weer terug is Is dat vanwege het "hij is nu eenmaal de underdog" gevoel ?
Huub is gewoon een toffe gozer. Itt vele anderen.
Brian
Amanda
Natasia
  woensdag 14 februari 2007 @ 08:46:35 #108
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_46287555
maar ik ben dom...wat is jou excuses
  woensdag 14 februari 2007 @ 09:02:55 #109
16305 Jappie
parttime reverend
pi_46287760
Zijn er ook nog mensen die wel inhoudelijk willen reageren op mijn vraag?
pi_46287791
hij heeft een alcohol verbod natuurlijk en das al erg genoeg voor hem.
Ik ben blij dat hij terug is is er iig leven in de brouwerij.
En of het eerlijk is of niet weet ik niet ik was er niet bij.
pi_46287974
quote:
omdat hij niet 'zomaar' agressief is geworden. NL (en de andere) hebben hem wekenlang lopen treiteren en hij was écht 't pispaaltje... Op een gegeven moment was 't genoeg voor Huub en toen ging hij zich zo opstellen en draaide de rollen wat meer om! En als NL dan ging uitdagen greep Huub (agressief) in.... logisch
Haleloeja
  woensdag 14 februari 2007 @ 09:43:39 #112
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46288375
quote:
Huub wordt alleen agressief als ze hem aanpakken op zijn ex vriendin Hedda. Inmiddels lijkt hij dat te kunnen kanaliseren. Verder is Huub een smaakmaker die buiten het spelen van het spelletje ook gewoon een hoop lol wil maken en stout wil zijn. De combi Huub Sylvia is gewoon perfect. Ze vullen elkaar echt aan. Daarom zijn we blij dat hij is teruggekeerd.
pi_46288670
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:43 schreef marky het volgende:

[..]

Huub wordt alleen agressief als ze hem aanpakken op zijn ex vriendin Hedda. Inmiddels lijkt hij dat te kunnen kanaliseren. Verder is Huub een smaakmaker die buiten het spelen van het spelletje ook gewoon een hoop lol wil maken en stout wil zijn. De combi Huub Sylvia is gewoon perfect. Ze vullen elkaar echt aan. Daarom zijn we blij dat hij is teruggekeerd.
Ik ben ook erg blij voor Sylvia dat Huub terug is
  woensdag 14 februari 2007 @ 11:17:45 #114
16305 Jappie
parttime reverend
pi_46290559
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:43 schreef marky het volgende:

[..]

Daar kan ik me wat bij voorstellen; echter denk je niet dat nu zijn natuurlijke tegenstander Nathanael het huis uit is de spanning die er hing in het huis ook niet tegelijkertijd verdwenen is ?

Bart zal nooit de plaats van Nathanael kunnen innemen in dat spanningsveld en Brian is simpelweg geestelijk geen partij voor Huub. Ik verwacht dat het hele verhaal Huub dan ook binnen afzienbare tijd als een nachtkaars zal doven.
  woensdag 14 februari 2007 @ 11:50:48 #115
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46291463
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 11:17 schreef Jappie het volgende:

[..]

Daar kan ik me wat bij voorstellen; echter denk je niet dat nu zijn natuurlijke tegenstander Nathanael het huis uit is de spanning die er hing in het huis ook niet tegelijkertijd verdwenen is ?

Bart zal nooit de plaats van Nathanael kunnen innemen in dat spanningsveld en Brian is simpelweg geestelijk geen partij voor Huub. Ik verwacht dat het hele verhaal Huub dan ook binnen afzienbare tijd als een nachtkaars zal doven.
Ik verwacht zelf niet dat Huub tot het einde de villa zal bewonen. Daar is hij vaak te eerlijk voor. Dat kan hem gaan opbreken. Voorlopig heeft hij genoeg aan Natasia en Brian en Amandel. Met Natasia kan hij lekker clashen zeker als hij dit straks samen met Erik kan doen. We moeten verder afwachten hoe het gaat lopen en wat er nu nog aan nieuwe bewoner bijkomt.
pi_46308527
huub is gewoon een vervelend mannetje.. als die bij je op de middelbare school zou zitten zou je hem ook pesten.
Hajeto!
pi_46319191
Vanavond zei Bart dat Huub er nu voor de derde keer inzit. Wanneer ging hij er voor de eerste keer uit dan? En wat was de reden? En toen ging ie weer terug, toen die Nathanael ruzie en weer terug.
pi_46319530
de eerste keer was op het begin toen werd hij eruit gestemd!
AFC AJAX
pi_46319572
Ik vind Huub echt super. Dat in tegenstelling tot nep-neger Brian met zn stoere praatjes en nep-diva Natasia. Die Natasia vind ik gewoon ronduit asociaal, trouwens Brian met die koffers over het hek was ook niet zo'n chique actie.

Ik hoop dat Huub het lang uithoudt. Beetje tegengas tegen die wereldvreemde lui daar.
pi_46319598
Zijn er nog beelden van de eerste keer, dat Huub het huis uit ging?
  Trouwste user 2022 donderdag 15 februari 2007 @ 06:28:13 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_46321017
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef Crack_david het volgende:
huub is gewoon een vervelend mannetje.. als die bij je op de middelbare school zou zitten zou je hem ook pesten.
Dat is vroeger waarschijnlijk ook gebeurd. Daarom is dit zijn revange.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46321957
Maar Huub kan het wel schudden als Silvia er een keer uitgaat....

hij moet niet té afhankelijk van haar worden
pi_46322926
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 06:28 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat is vroeger waarschijnlijk ook gebeurd. Daarom is dit zijn revange.

Zouden er veel fokkers zijn die het soortgelijke hebben meegemaakt en hem daardoor steunen, lol
pi_46323208
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef Crack_david het volgende:
En jij was dan die gast die zich emotioneel liet meevoeren op de golven van onwetendheid, onkunde en beperking zonder de kracht je bewust te zijn van je eigen beperking? De handige sjacheraar die zich altijd liet vergezellen door vazallen omdat 'alone in the dark' zo eng is... eigenlijk?

Go you Go, want nadenken en iets op eigen kracht constateren is zooooo vermoeiend? ( dat zie je bij Amoebe. Ze trekt haar denk denk denkrimpels diep en er komt..... niets uit. Tsssssss. Toch jammer als je wel WIL nadenken en het lukt niet.

Maar om dan meteen iemand anders de schuld te geven?
pi_46325334
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 01:09 schreef BonJovi het volgende:
de eerste keer was op het begin toen werd hij eruit gestemd!
Oke thanks, en waarom is hij toen weer terug gekomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')