alleen geslapen, tussen hedda en nena inquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:47 schreef Flawless2006 het volgende:
Ik las ergens op de website van Talpa dat Huub tegen Amanda had gezegd dat ie met Nena had geslapen..
Huub is gewoon een toffe gozer. Itt vele anderen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:39 schreef Jappie het volgende:
Wrom vind iedereen het eik zo terecht dat dat aggressieve mannetje weer terug isIs dat vanwege het "hij is nu eenmaal de underdog" gevoel ?
omdat hij niet 'zomaar' agressief is geworden. NL (en de andere) hebben hem wekenlang lopen treiteren en hij was écht 't pispaaltje... Op een gegeven moment was 't genoeg voor Huub en toen ging hij zich zo opstellen en draaide de rollen wat meer om! En als NL dan ging uitdagen greep Huub (agressief) in.... logischquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:39 schreef Jappie het volgende:
Wrom vind iedereen het eik zo terecht dat dat aggressieve mannetje weer terug isIs dat vanwege het "hij is nu eenmaal de underdog" gevoel ?
Huub wordt alleen agressief als ze hem aanpakken op zijn ex vriendin Hedda. Inmiddels lijkt hij dat te kunnen kanaliseren. Verder is Huub een smaakmaker die buiten het spelen van het spelletje ook gewoon een hoop lol wil maken en stout wil zijn. De combi Huub Sylvia is gewoon perfect. Ze vullen elkaar echt aan. Daarom zijn we blij dat hij is teruggekeerd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:39 schreef Jappie het volgende:
Ik ben ook erg blij voor Sylvia dat Huub terug isquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:43 schreef marky het volgende:
[..]
Huub wordt alleen agressief als ze hem aanpakken op zijn ex vriendin Hedda. Inmiddels lijkt hij dat te kunnen kanaliseren. Verder is Huub een smaakmaker die buiten het spelen van het spelletje ook gewoon een hoop lol wil maken en stout wil zijn. De combi Huub Sylvia is gewoon perfect. Ze vullen elkaar echt aan. Daarom zijn we blij dat hij is teruggekeerd.
Daar kan ik me wat bij voorstellen; echter denk je niet dat nu zijn natuurlijke tegenstander Nathanael het huis uit is de spanning die er hing in het huis ook niet tegelijkertijd verdwenen is ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:43 schreef marky het volgende:
[..]
Huub wordt alleen agressief als ze hem aanpakken op zijn ex vriendin Hedda. Inmiddels lijkt hij dat te kunnen kanaliseren. Verder is Huub een smaakmaker die buiten het spelen van het spelletje ook gewoon een hoop lol wil maken en stout wil zijn. De combi Huub Sylvia is gewoon perfect. Ze vullen elkaar echt aan. Daarom zijn we blij dat hij is teruggekeerd.
Ik verwacht zelf niet dat Huub tot het einde de villa zal bewonen. Daar is hij vaak te eerlijk voor. Dat kan hem gaan opbreken. Voorlopig heeft hij genoeg aan Natasia en Brian en Amandel. Met Natasia kan hij lekker clashen zeker als hij dit straks samen met Erik kan doen. We moeten verder afwachten hoe het gaat lopen en wat er nu nog aan nieuwe bewoner bijkomt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat bij voorstellen; echter denk je niet dat nu zijn natuurlijke tegenstander Nathanael het huis uit is de spanning die er hing in het huis ook niet tegelijkertijd verdwenen is ?
Bart zal nooit de plaats van Nathanael kunnen innemen in dat spanningsveld en Brian is simpelweg geestelijk geen partij voor Huub. Ik verwacht dat het hele verhaal Huub dan ook binnen afzienbare tijd als een nachtkaars zal doven.
Dat is vroeger waarschijnlijk ook gebeurd. Daarom is dit zijn revange.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef Crack_david het volgende:
huub is gewoon een vervelend mannetje.. als die bij je op de middelbare school zou zitten zou je hem ook pesten.
Zouden er veel fokkers zijn die het soortgelijke hebben meegemaakt en hem daardoor steunen, lolquote:Op donderdag 15 februari 2007 06:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is vroeger waarschijnlijk ook gebeurd. Daarom is dit zijn revange.
En jij was dan die gast die zich emotioneel liet meevoeren op de golven van onwetendheid, onkunde en beperking zonder de kracht je bewust te zijn van je eigen beperking? De handige sjacheraar die zich altijd liet vergezellen door vazallen omdat 'alone in the dark' zo eng is... eigenlijk?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef Crack_david het volgende:
huub is gewoon een vervelend mannetje.. als die bij je op de middelbare school zou zitten zou je hem ook pesten.
Oke thanks, en waarom is hij toen weer terug gekomen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:09 schreef BonJovi het volgende:
de eerste keer was op het begin toen werd hij eruit gestemd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |