Die heeft Huub onder zijn bed verstoptquote:Op maandag 26 februari 2007 09:47 schreef CrazyB het volgende:
Ik geloof dat hij de uitslag dinsdag krijgt, trouwens war is Amanda haar bontjas gebleven
test of Brian wat in z'n drankje had gegooidquote:Op maandag 26 februari 2007 11:23 schreef kikoooooo het volgende:
Bloedtest?
OMG, die Brian maakt zichzelf wel mooi belachelijk... met zo'n uitspraak is het voor 80% zeker dat die bloedtest positief isquote:Op maandag 26 februari 2007 12:36 schreef tuinfluiter het volgende:
(Brian tegen Amanda)
Brian: Huub heeft zich laten testen in het ziekenhuis,
de uitslag zal dinsdag wel positief zijn,
omdat hij zelf een pil heeft geslikt
en het mij in de schoenen wilt schuiven.
.
Niet zo'n slimme opmerking van Brian, ik denk dat hij wel wat in zijn drankje gestopt heeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:36 schreef tuinfluiter het volgende:
(Brian tegen Amanda)
Brian: Huub heeft zich laten testen in het ziekenhuis,
de uitslag zal dinsdag wel positief zijn,
omdat hij zelf een pil heeft geslikt
en het mij in de schoenen wilt schuiven.
.
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:31 schreef tuinfluiter het volgende:
14:00 uur
Amanda: ik weet niet of ik mijn monoloog morgen kan om 10:00 uur.
Huub: Amanda, gaat wel goed komen, Je kan het wel morgen.
15:30 uur
(Kapsalon)
Amanda: Ik kan gewoon niet met Huub.
Brian: aiaia.
Amanda: Hij heeft toch weer een alcoholverbod .
Brian: En hij komt er steeds mee weg wat hij hier allemaal doet.
Amanda: Dat is het juist.
Brian: Behalve buiten niet, zo een zwaard op zijn gezicht.
Amanda: Echt wel, als hij dit buiten had geflikt om mijn jas te pakken?
Brian: (geheimzinnig lachend) Wat had jij buiten met Huub gedaan?
Amanda: Ikzelf had buiten niets hoeven te doen.
.
hypocriet kereltje die brainlessquote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Vergeet niet dat Huub wel in jouw kast gaat om te roven.
Amanda: Er moeten regels komen, daarom heb ik bewust die
kop koffie naar zijn kop gegooid, zolang je hier in dit huis mag roven?
Echt als je in mijn kast komt, maak je mij gek, ik heb geleerd om niet te stelen.
Brian: Bij Huub maakt dit niet uit.
Ja ze zorgen dat zijn Back-up niet kan stemmen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:50 schreef CrazyB het volgende:
Probeert die papzak Huub er nou uit te krijgen samen met die rat van een Brian?
dat is niet de 1e keer hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:42 schreef Prosac het volgende:
wat een hypocriete zak is de Brian zeg.. zelf koffers van Huub over de bosjes flikkeren maar vervolgens boos gaan doen als Huub iets dergelijks doet
Het is net een rots met een hoofd die jaapquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:34 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=le90cZtDojM&mode=related&search=
Owowowow wat is huub hier GENIAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owwww als dit waar is............geweldigquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:31 schreef goeitoei het volgende:
De 1e stemmingsronde heeft Sylvia immuniteit,dus geen backup voor Huub,kan Eric Huub erin houden,maarrrrrr...
Huub heeft als 1e een stemmingsronde aangevraagd om Natasia er weer uit te stemmen,maar hij heeft de stemmingsronde NIET OFFICIEEL ingetrokken,want hij heeft wel de telefoon gepakt maar hij heeft geen toetsen ingedrukt,dus ook geen lijn naar achteren gehad wat dus inhoud dat Sylvia in de 1e stemmingsronde voor Natasia geen stem hoeft uit te brengen en in de stemmingsronde voor Huub weer zijn backup is.Kijk maar na het filmpje bij Youtube.ik heb deze reactie ook op DGK forum staan,en daar hebben ze mij gelijk gegeven ,wat betreft de telefoon,dus Huub blijft.
En ander kan eric hem er nog inhouden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:43 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Owwww als dit waar is............geweldig![]()
![]()
en dan die bekken van natas ...brian en amanDEL
![]()
![]()
![]()
Dat zo enorm vet zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:43 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Owwww als dit waar is............geweldig![]()
![]()
en dan die bekken van natas ...brian en amanDEL
![]()
![]()
![]()
jepquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:32 schreef Forza- het volgende:
DGK is niet veel aan. Alleen Huub is cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |