Christemdom is iets anders.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
"Jezus!" is wel gepast hier.
De midder-oosterlingen toen, waren veel minder barbaars en agressief dan de christenen in hetzelfde tijdperk.
Bovendien is het christendom dan ook "gejat" van Mozes.![]()
Ik weet wat het christendom is hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Christemdom is iets anders.
Meer met Jezus die stamt dan wel af van de joden iets wat de katholieken ook erkennen.
mwah dan zou het niet meer een döner kebab zijn, maar een improvisatie Neerlands stijl.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:23 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Bestaat er eigenlijk Döner Kebab met varkensvlees?
Ik bedoel, er bestaan wel halal frikandelen...
EIGEN VLEES EERST!
Subtiele hint richting kannibalisme
Dit is geen uitleg maar 1 van de miljoenen kleine feitenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet wat het christendom is hoor.
Maar jouw uitleg is volgens mij niet echt een goede omschrijving.
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
mwah dan zou het niet meer een döner kebab zijn, maar een improvisatie Neerlands stijl.
Döner moet halal zijn
dus zou het .. broodje Dönder Kebab non-halal zijn ofzo:P
ach ja... dus..quote:
whehehe.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:55 schreef spooley het volgende:
Goeie instelling mensen die vanuit hun geloof al geen eigen mening mogen hebben die kunnen we hier toch niet gebruiken.
Langzamerhand wordt de wereld wakker
Juist, christendom is weer "gejat" van het jodendom. Ik ben geen christen mensen, niet meteen zo flamenquote:
Onzin, elke christen, protestants of katholiek, zelfs de pinksteren en evangelisten, erkennen Jezus als koning van de joden. Get your facts straight.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Christemdom is iets anders.
Meer met Jezus die stamt dan wel af van de joden iets wat de katholieken ook erkennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |