Ook Pretty Woman gezien?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:48 schreef 2live het volgende:
en ik maar denken dat hoeren noooiiitt tongen!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
ok ... husband loopt langs, vangt wat beelden op en IK kan uitleggen dat ik niet naar een betaalsite zit te kijken.
Opwindend.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OMG hoe deze vrouwen praten...genant gewoon kanker tering tyfus etc.![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ook Pretty Woman gezien?![]()
Ik word een beetje misselijk als ik iets langer kijk.![]()
Dat nou ook weer niet... nice bodies.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:49 schreef Acquiesce_ het volgende:
Nah nah nah, wat een taal van die hoer zeg. Ik zweet me eigen de K*nker... Ik zweet me eigen de tyfus... Ik had die ranzige wijven allang die jacuzzi eruit gesodemieterd, wat een niveau zeg van die wijven
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:50 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Die van mij, zei: "Ga jij maar even thee zetten" en zat meteen voor mijn pc.![]()
Mag ie wel opschieten want ze gaan straks alweer wegquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:51 schreef Darklight het volgende:
Brian komt er zo ook bij denk ik
Durft nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:51 schreef Darklight het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Volgens mij zit Hupert er voor Jan Doedel bij ze lopen alleen maar met elkaar te flikflooien
Ze hoeven maar éen keer z'n naam te roepen en hij zit er al in.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:51 schreef Darklight het volgende:
Zeker wetenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:52 schreef elcastel het volgende:
Wat een held die Huub.
LOL!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:54 schreef Lieve het volgende:
Als ik Huub was zou ik toch het advies van Martin ter harte nemen. Rubbertje tussen hem en de hoeren doen! Water is niet genoeg. ( anders heb je straks een kabouter in je broek![]()
![]()
)
Tot de film afgelopen isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:54 schreef partyyboyy het volgende:
Hoe lang mag die tv nog aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |