Oeps idd Emoquote:Op zondag 28 januari 2007 21:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld emo-achtig, niet Elmo.
En TRS is een puber, relaties duren dan vaak niet veel meer dan een paar ademhalingen.
Boxers ?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
Een boxer aantrekken die net uit de droger komt....
En dat op de tonen van Van Beethovens "An die Freude"....
ik denk dat "elmo-achtig" een adequate beschrijving isquote:Op zondag 28 januari 2007 21:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld emo-achtig, niet Elmo.
En TRS is een puber, relaties duren dan vaak niet veel meer dan een paar ademhalingen.
Mwa maybe. Ik heb nu veel liever D en S want D is spontaan, lief en ziet er goed uit. Als het niks met D wordt dan graag een nieuwe R hij is 26 en ook super lief, mannelijk maar on hold. En de M uh hij lijkt op JT dus in principe wint hij van iedereen.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
N en S klinkt wel leuk sinds R nog steeds boos is... en we gaan volgend weekend nog wel naar rome![]()
D had gisteren boxers aan, alleen maar boxersquote:
dus geen Nquote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mwa maybe. Ik heb nu veel liever D en S want D is spontaan, lief en ziet er goed uit. Als het niks met D wordt dan graag een nieuwe R hij is 26 en ook super lief, mannelijk maar on hold. En de M uh hij lijkt op JT dus in principe wint hij van iedereen.
Helemaal niet ik ben dol op Nquote:Op zondag 28 januari 2007 22:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dus geen Nik ga maar naar bed en misschien dat R er een beetje over heen is? denk het niet maar ja je mag hopen
Omdat er nog een overvloed aan wijn voor het goede doel was ?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom was ik te lui om bier te kopen..
Ik onthoud van allesquote:Op zondag 28 januari 2007 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, dat is waar... Maar ik had meer zin in bier.
Jij bent geheelonthouder he?
het enige positieve daar zijn de electronen, die er nooit zijn geweestquote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen voor twee dagen naar Kernwasser Wonderland..
Ja is stond ook een beetje verbaasd te kijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
het enige positieve daar zijn de electronen, die er nooit zijn geweestsucces!
Electronen zijn negatief, als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:36 schreef Adelante het volgende:
het enige positieve daar zijn de electronen, die er nooit zijn geweestsucces!
't Is een ehm... een 'Sales Kickoff'. Twee dagen 'brainstormen' enzo. En 's avonds bowlen.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:40 schreef Stroekie het volgende:
Ja is stond ook een beetje verbaasd te kijken
Is niet de eerste omgeving die ik met DM zou combineren![]()
2 Dorpen verder is wel weel een hele mooie discotheek E-Dry in Geldernquote:Op zondag 28 januari 2007 23:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Electronen zijn negatief, als ik het me goed herinner..
[..]
't Is een ehm... een 'Sales Kickoff'. Twee dagen 'brainstormen' enzo. En 's avonds bowlen..
(En aan de bar hangen natuurlijk!.)
Dat herinner jij je goedquote:Op zondag 28 januari 2007 23:45 schreef DennisMoore het volgende:
Electronen zijn negatief, als ik het me goed herinner..
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:48 schreef Adelante het volgende:
duits bier was inderdaad nodig en gelukkig in overvloed (all-in prijzen) aanwezig...
'k Heb nog ergens een P van TN liggen.quote:
Hip. Nog 15 ECTS komend (college)jaar, en ik heb mijn BScquote:Op zondag 28 januari 2007 23:56 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb nog ergens een P van TN liggen..
Nou dan haak ik dus af hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 00:16 schreef Weemz het volgende:
[..]
Hip. Nog 15 ECTS komend (college)jaar, en ik heb mijn BSc
Om maar even met termen en afkortingen te smijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |