Gelul natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:11 schreef Drewie het volgende:
jah leg het maar eens uit dat die dingen uitzenden geld kost en dat dit evenveel kost aan een land van 6 miljoen kijkers (vlaanderen) als aan een land van 16 miljoen of 50 miljoen inwoners. Vlaanderen heeft een veel te kleine markt om alles uit te zenden.
De Belgisch/Engelse komiek Nigel Williams in zijn conferance. : "Tennis, is dat niet prachtig. Al die Russische meisjes.quote:
Ik kan je vertellen dat het grote meerendeel van de mannelijke kunstrijders gewoon heterosexueel zijn hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Van der Perren is trouwens totaal geen homo hoor Tong. Allicht een van de weinigen in het kunstschaatsen.
Dat is dan blijkbaar heel anders, dat schijnt gewoon "enthousiasme" te zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:53 schreef Norrage het volgende:
Je kan alles zeggen maar Nederland is niks anders....
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarvan ik meen dat er ook een hoop Nederlanders bedenkingen bij hebben.
Da's toch logisch? Televisiezenders willen zoveel mogelijk kijkcijfers, en hoe krijg je veel kijkcijfers? Door een sport uit te zenden waar een landgenoot aan meedoet en liefst nog veel succes heeft ook. Dat is gewoon overal zo, in élk land...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:43 schreef battlesickloner het volgende:
En, iemand het chauvinistische thuispubliek gezien bij het WK-veldrijden vandaag![]()
TS heeft wel gelijk ... veel flauwe sport om de belgische TV, alleen mdat er een belg meedoet en een beetje goed is, zoals motorcrossen en veldrijden etc.
Maar toch, Nederlanders moeten niet te veel zeggen want wat stellen sporten als schaatsen en hockey nu voor op wereldschaal ... doet 1 neger aan schaatsen en die is meteen wereldtop
euh, dat dusquote:Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
En de finale van het mannen-tennis werd trouwens gewoon live uitgezonden.
ja daar snap ik ook geen fok van, hoe kan je nou trots zijn als Amerikaan???quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef hoM3r het volgende:
Wij denken dat darten belangrijk is, zij denken dat motorcross belangrijk is, wij denken dat schaatsen belangrijk is, zij doen alsof damestennis aan het aanzien waard is.
Ik vind het veel erger dat Amerikanen trots zijn op hun sporters, hoe kun je daar nou binding mee hebben? Dat is net zoiets als dat wij juichen voor iedere Europeaan en dan met Europese vlaggen gaan zwaaien. Europe! Europe! Europe! Misschien moeten we dat maar doen eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |