Maar die gast wil dan ook meteen flink verdienenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als Van der Meyde zijn niveau weer haalt, is het een uitstekende speler, die zeker meer kwaliteiten heeft dan De Mul. En daarbij komt, een beetje extra concurrentie is nog weg.
voor zover ik weet nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:31 schreef jna het volgende:
Wat is er waar over z'n ogen denthemen? Gaan ze nou echt zo snel achteruit? Zou behoorlijk kut zijn voor hem als het echt zo is.
Hij heeft vroeger ooit een elleboog gehad op ik meen zijn slaap, die elleboog heeft véél schade aangerichtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:02 schreef Black-Death het volgende:
Maar wat heeft ie nou eigenlijk precies aan zijn ogen? Vanwege al die brillen steeds enz..
quote:Glaucoma is a group of diseases of the optic nerve involving loss of retinal ganglion cells in a characteristic pattern of optic neuropathy. Although raised intraocular pressure is a significant risk factor for developing glaucoma, there is no set threshold for intraocular pressure that causes glaucoma. One person may develop nerve damage at a relatively low pressure, while another person may have high eye pressures for years and yet never develop damage. Untreated glaucoma leads to permanent damage of the optic nerve and resultant visual field loss, which can progress to blindness.
Glaucoma has been nicknamed "the sneak thief of sight".[1] Worldwide, it is the second leading cause of blindness.[2] Glaucoma affects 1 in 200 people aged 50 and younger and 1 in 10 over the age of 80.[3]
Maduro mag wel een kladblok meenemen want die moet en gaat nog veel leren van Edjequote:
Bron?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:30 schreef PLAE@ het volgende:
binnen paar dagen verhuurd of verkocht. Als ik het goed heb begrepen.
Verkopen zou héél dom zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:30 schreef PLAE@ het volgende:
binnen paar dagen verhuurd of verkocht. Als ik het goed heb begrepen.
Dat zei vd gijp hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:54 schreef Black-Death het volgende:
De Snor was gisteren bij de voorbeschouwing van Heerenveen - nogwat ook dom bezig. Hij zich openlijk af op welke plek Davids gaat spelen omdat Ajax normaal speelt met Gabri, Maduro en Sneijder. Ik weet niet welke wedstrijden hij ziet, maar Maduro?
Leonardoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef F1Bas het volgende:
Nu Lindenbergh en Rosales straks weg zijn moeten we wel weer iemand anders hebben om te bashen he
Als vd meijde straks in de basis staat kun je de mul lekker bashen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef F1Bas het volgende:
Nu Lindenbergh en Rosales straks weg zijn moeten we wel weer iemand anders hebben om te bashen he
Als je dat maar laat.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Mandy is ook wel bashbaar
Er is al 2 of 3 keer bij hem ingebroken en hij zit op een dood spoort bij Everton en Ajax mist een goede rechtsbuiten. 1+1=2?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef Jasza het volgende:
Ub40 boy je begint steeds meer onzin uit te kramen hier.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
'mandy' komop alleen die bijnaam al. als ik vd Meyde was en ik kwam diegene tegen die me die klotebijnaam had gegeven dan had ik meteen z'n kop van z'n romp gescheiden.
Ja, ik hoop dat Dirk Kut hetzelfde overkomt die woont ook in/bij Liverpool.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
Zn hond was toch ook ontvoerd ofzo?![]()
Volgens mij heeft Dirk geen hondquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat Dirk Kut hetzelfde overkomt die woont ook in/bij Liverpool.
Ik hoop dat ze bij hem gaan inbreken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dirk geen hond
nog niks gehadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:57 schreef twi het volgende:
Blijf nou van de drank af ub40_bboy, 't is nu vrij duidelijk dat je er niet tegen kunt...
Kan het nog ergerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
nog niks gehadkomt straks wel.
mijn woordenquote:
Die bijnaam is waardeloos ja. Verder heb ik altijd wel van hem genoten toen hij nog bij Ajax speelde.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
'mandy' komop alleen die bijnaam al. als ik vd Meyde was en ik kwam diegene tegen die me die klotebijnaam had gegeven dan had ik meteen z'n kop van z'n romp gescheiden.
Voor de rest is ie overdreven opgehemeld na die ene goal in Italie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |