quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kom eigenlijk niet meer in AKQ. Door tijdgebrek ben ik sowieso momenteel weinig aan het Fok!ken. Heb ik nog spannende rellen gemist?
lees de afgelopen 2 topics van de AKQ maar door, denk dat je dan aardig goed op de hoogte raaktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kom eigenlijk niet meer in AKQ. Door tijdgebrek ben ik sowieso momenteel weinig aan het Fok!ken. Heb ik nog spannende rellen gemist?
Waar gaat het over dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:14 schreef Etcetera het volgende:
ik zit te twijfelen
zal ik nog 1 hoofdstuk leren? of zal ik morgen verder gaan? het zijn maar 2 paragrafen, maar echt veel zin heb ik niet meer.
aan de andere kant... dan hoef ik daarna nog maar 2 hoofdstukkenhelp
Kan je niet een korte samenvatting geven?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef Etcetera het volgende:
lees de afgelopen 2 topics van de AKQ maar door, denk dat je dan aardig goed op de hoogte raakt
Oei. Dat klinkt ingewikkeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:22 schreef Etcetera het volgende:
informatiekunde, hoofdstuk gaat over informatieontsluiting
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aah, vervelende newbies die aan het klieren zijn.
dit is het wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een kudde nieuwe, ongeduldige mensen die verdacht worden van googlen door sommigen.
valt heel erg meequote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat een toestand
[afbeelding]
Dat doen ze altijd in Informatica-boeken, terwijl je het ook best leesbaar kan opschrijven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
valt heel erg mee
aan hele eenvoudige dingen proberen ze moeilijke termen te hangen. tegelijkertijd geven ze de makkelijke term ook
[..]![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nou ja, ik ga geen tijd meer aan AKQ verspillen dus.
in dit geval ken ik veel termen ook alquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd in Informatica-boeken, terwijl je het ook best leesbaar kan opschrijven.![]()
Ik vind het wel knap dat je op vrijdag avond nog met tentamens leren bezig kan zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan ik niet hoor![]()
[..]
in dit geval ken ik veel termen ook al![]()
de tijd dat ik met dit dilemma zit had ik allang die 2 paragrafen kunnen doen geloof ik
nou, toch nog maar ff doorzetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |