quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop dat grote Stijn haar in elkaar mept.![]()
Wat wilde ze doen dan?quote:
Ja en zweepjes en vastbinden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
gedverdegedver ... daar gaat Natasia weer met haar 'flink uit elkaar laten trekken'.. ik vind niet snel wat, maar dit vind ik ZO vies klinken !
standaard in de kofferbak ..... LOLquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:16 schreef uitgeslapen het volgende:
Anders ligt ie nog in de auto, dat deed ik namenlijk ook altijd, oeps
Het is ook een smerig wijf.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
gedverdegedver ... daar gaat Natasia weer met haar 'flink uit elkaar laten trekken'.. ik vind niet snel wat, maar dit vind ik ZO vies klinken !
Brian had iets heel leuks verzonnen. Natasia moest van hem de meiden opbellen om ze op te stoken, onder het mom "wat Huub lekker vindt" een dildo in Huub's kont te steken.quote:
Die dames van plezier opnaaien om Hubie op een foute manier te grazen te nemen.quote:
Nou, wat een ontzettend ranzig stuk vuil is die gore prolete toch ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef Black_king het volgende:
Gadverdamme, wat een trailer-trash......
Vandaag had ze het over 'je 10 euro kut' tegen Nena ... omdat Nena een deur expres open had laten staan .... de gek was door dolle heen. Dat vertelde Nena tijdens sporten aan Sylvia en Ilona. Dat mens is echt knettergek ... ik snap niet dat ze door de psychologische tests is gekomen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook een smerig wijf.
Die opmerking gisteren... "je kut verkopen voor 10 euro", dat is ook echt Tokkie-taal.
misschien kwam ze er ook niet doorheen, en was dat de reden voor haar selectiequote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Vandaag had ze het over 'je 10 euro kut' tegen Nena ... omdat Nena een deur expres open had laten staan .... de gek was door dolle heen. Dat vertelde Nena tijdens sporten aan Sylvia en Ilona. Dat mens is echt knettergek ... ik snap niet dat ze door de psychologische tests is gekomen.
Heeft ze die woorden nog een keer herhaaldquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Vandaag had ze het over 'je 10 euro kut' tegen Nena ... omdat Nena een deur expres open had laten staan .... de gek was door dolle heen. Dat vertelde Nena tijdens sporten aan Sylvia en Ilona. Dat mens is echt knettergek ... ik snap niet dat ze door de psychologische tests is gekomen.
Ze is echt knettergek als ze los gaat. Eng gewoon. 'T is dat er geen geweld gebruikt mag worden, anders zou ze dat zeker doen.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Moet je die site zien die ik hierboven gepost heb.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:21 schreef Darklight het volgende:
tuuirlijk doen die dames dat niet bij Huub, denk eerder dat Huub met die meiden Brain of Natasia voor gek gaat zeten
ik vind dat geschreeuw van haar ook echt dramatisch.. het is schadelijk voor je trommelvliezen, hoe zij te keer kan gaan. het zou eigenlijk ook onder lichamelijke mishandeling moeten vallenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:23 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze is echt knettergek als ze los gaat. Eng gewoon. 'T is dat er geen geweld gebruikt mag worden, anders zou ze dat zeker doen.....![]()
Ze mogen van mij Het Foute Team afzeiken ! .... ik vind het zo genant als de pest .. maar ga wel kijken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je die site zien die ik hierboven gepost heb.
Er is meer aan de hand dan alleen maar wat publiciteit: ze vinden Huub echt leuk.
Ze gaan 'm lekker verwennen, de bofkont.![]()
Ik zou in het begin gewoon een uurtje alleen maar toekijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je die site zien die ik hierboven gepost heb.
Er is meer aan de hand dan alleen maar wat publiciteit: ze vinden Huub echt leuk.
Ze gaan 'm lekker verwennen, de bofkont.![]()
Leuk voor sylvia.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:28 schreef Kinga het volgende:
Daar zijn de hoeren.
doe is normaal zo noem je Sylvia tog niet?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:28 schreef Kinga het volgende:
Daar zijn de hoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |