Volgens mij is hij door het harde denken inmiddels vergeten dat je ook gewoon van een bankje op kunt staan. Dat je van gekrijs weg kunt gaan of de strijd achter je kunt laten. Ook zonder lijm blijft hij zitten. Luie boeren zijn er ook heb ik geleerd!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:51 schreef avonne het volgende:
Misschien kan de laatste die hard fan van Bart een tube lijm sturen om zijn kont aan het bankje vast te plakken?
Dan blijft hij in ieder geval
en michel komt niet eens alleen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:00 schreef demins het volgende:
Ilona maakt er werk van...!
Welnee ....quote:
Schoonheid zit van binnen! En dat binnenste... is best de moeite waard.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:58 schreef Suikeroom het volgende:
Ilona maakt zich minder lelijk voor Michel
Ik denk vanaf 21:00uur ergens (daar ga ik althans gevoegelijk vanuit)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:01 schreef Flyduck het volgende:
hoe laat begint de trio ?
quatro!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:01 schreef Flyduck het volgende:
hoe laat begint de trio ?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:57 schreef Suikeroom het volgende:
Ik hoop voor Huub dat ie wat knappere hoeren krijgt dan die van vorige week.. die was nog lelijker dan Sylvia
Hoe knap moet jij dan wel niet zijn dat je iedereen zo lelijk vindtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:58 schreef Suikeroom het volgende:
Ilona maakt zich minder lelijk voor Michel
Nee. Ik maakte een fout door te zeggen dat ik een FOK!ker ben. En kreeg meteen geen uitnodiging meer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:52 schreef 2live het volgende:
LS sta je ook nog op het filmpje van 'achter de schermen' met de selectiedag?
Dat is bij Natasia dus ook niet het geval. Dus kansloos wijf is het.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Welnee ....
trouwens:
SCHOONHEID ZIT VAN BINNEN
volgens zdngmw
Gefeliciteerd LS ... leuke baan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee. Ik maakte een fout door te zeggen dat ik een FOK!ker ben. En kreeg meteen geen uitnodiging meer.![]()
Maar kwam wel goed uit, want dag erna kreeg ik nieuwe baan aangeboden.![]()
Rustig ... team SHIN had pizza's besteld en Natasia heeft de hele tijd lopen krijsen dat ze een pommetje aan het maken was ... don't ask, geen idee what the hell dat is .... maar iedereen moest weten dat ze lekker aan het koken was voor de rest.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:05 schreef Lieve het volgende:
Hebben de bewoners al gegeten?
Hoe ging dat? ( was er niet, heb het 'gemist? )
Heb je hem nou eindelijk gekrégen ook?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee. Ik maakte een fout door te zeggen dat ik een FOK!ker ben. En kreeg meteen geen uitnodiging meer.![]()
Maar kwam wel goed uit, want dag erna kreeg ik nieuwe baan aangeboden.![]()
en gelijk er achter aan zijn die nee, maar dat word er dan niet bij gezegt ....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nog veel kunnen doen met die spaarlampen?, vraagt Nath aan Bart
Ja, zegt Bart ijskoud
Hij heeft al die tijd zitten pokeren met een paar van onze vrienden hier ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |