jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook? Als je je favorieten open hebt staan dat je dan links een deel mist van de tien site ?
welke fout? welke site?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:43 schreef pluisje78 het volgende:
mijn streams vallen uit door een fout
gokje; building cattles...dat liedje?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:43 schreef uitgeslapen het volgende:
Nou heeft ze dat kutnummer al honderd keer gezongen kent ze de tekst nog steeds niet..sorry hoor
is een vriendinnetje van Jairo.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:41 schreef Kinga het volgende:
ene Isabella... schrijft een brief.. lieve natasia ik kijk elke avond en vind u de leukste...![]()
![]()
![]()
Ja en toen de zangleraar zei dat het castles was zei ze ook nog, volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:44 schreef partyyboyy het volgende:
Zingt ze nu: Building Kattuls in de sky?
Zelfs 10.tv maakt typefouten. Hij is toch 44?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:40 schreef 2live het volgende:
Nathanael moet plaatsnemen in de gameroom. De rest van de Miljonairs wacht geduldig in de woonkamer. “Het is wel showtime”, reageert Ilona. Dan verschijnt Zoji in beeld. Het zoontje van de 34-jarige vader zit vol verhalen. Ook laat de kleine jongen zien hoe goed hij kan skaten. Nathanaels ex vertelt Zoji over de verliefdheid van ‘papa’ met kapster Patricia. “Met een meisje!”, roept Zoji. Maar Nathanaels ex geeft nog een kleine steek onder water: “Het kan een meisje zijn of een jongen!”
bron; tien
ok, dat wou ik even horenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |