bedacht ik me net ook...en dushi gaat hem er ook niet uitstemmen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:23 schreef uitgeslapen het volgende:
Brian wordt wel lastig volgens mij aangezien die heeft afgesproken met Bart tot het einde ovre te blijven
Ja, die gaat vreselijk de mist in met zijn theorie. Sylvia heeft ze goed tuk met het toneelstukje over haar verliefdheid op Huub. Verder wordt Nena ook weer danig onderschat. Als je Nena niets flikt is ze volgens mij zo trouw als een hond.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:25 schreef Kinga het volgende:
Bart jongen.... keep on dreaming. Grote strateeg.![]()
En andersom ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:27 schreef doesss het volgende:
De opmerking van Huub gister aan tafel tegen Bart dat hij elke keer op het eind van de maand achterom moet kijken of satan hem geen mes in z'n rug steekt, laat Bartje maar niet los.
GEWELDIG
mmmmmja, zei Bart net tegen NL; ben je goed in ,mensen naar beneden halen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:27 schreef doesss het volgende:
De opmerking van Huub gister aan tafel tegen Bart dat hij elke keer op het eind van de maand achterom moet kijken of satan hem geen mes in z'n rug steekt, laat Bartje maar niet los.
GEWELDIG
Bart is hypocriet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:24 schreef 2live het volgende:
[..]
bedacht ik me net ook...en dushi gaat hem er ook niet uitstemmen.
Als dat waar is, vind ik dat dan wel weer triest.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:29 schreef partyyboyy het volgende:
WTF NL wordt bedreigd!!!
Stond toch op die web-logs oid.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:29 schreef partyyboyy het volgende:
WTF NL wordt bedreigd!!!
NL is gewoon een compleet ander mens als hij met zijn zoontje praat.quote:
Zal wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:29 schreef partyyboyy het volgende:
WTF NL wordt bedreigd!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |