abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:58:49 #151
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_45921026
Ik vind Paris Hilton eigenlijk altijd een beetje zielig.
Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:06:28 #152
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_45921237
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:52 schreef Copycat het volgende:
Waarom veel seks hebben met een belabberde sekspartner?
Dan check je na een keertje Tara toch weer in bij Hilton?
Tara heeft lekkere tieten
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:18:59 #153
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45921561
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:48 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Nou gezien haar sexfilm vind ik dat ze er dus geen reet van kan, tjesus wat een lomp geval.. Aan een stuk hout heb je nog meer voldoening..

paris + sex =
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:56:29 #154
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_45922973
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:48 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Joe Francis..

Geen hunk ofzo.. Waarom dan met hem seksen?
pi_45948128
De 'schandaaltjes' rond Paris houden maar niet op...
quote:
Racistische taal Paris Hilton op oud filmpje
Paris Hilton slaat racistische taal uit in een filmpje dat onlangs op het internet verscheen. In de video roept een dansende Paris het woord 'niggers'.

Paris Hilton slaat racistische taal uit in een filmpje dat onlangs op het internet verscheen. In de met de hand geschoten video gebruikt een dansende Paris het woord 'niggers'.

Het filmpje zou zes jaar geleden geschoten zijn tijdens een nieuwjaarsfeest. Paris danst met haar zus Nicky op een hiphopnummer. "We zijn net twee nikkers", schreeuwt het blonde feestbeest naar de camera.

Een woordvoerder van de 25-jarige socialite doet de uitspraken af als een jeugdzonde. "We hebben allemaal wel eens woorden gebruikt waarvan we later spijt hadden", zegt Elliot Mintz tegen de Amerikaanse krant New York Post. "Ze was 20 toen dit werd opgenomen en ze had duidelijk te veel gedronken. Ze is geen racist."

De controversiële opname maakt deel uit van persoonlijke eigendommen van de hotelerfgename, die onlangs openbaar werden gemaakt. Foto's en filmpjes van een veelal naakte Paris kwamen eind januari op het internet terecht.

De spullen zijn afkomstig uit een opslagplek van de gefortuneerde ster. Toen zij verzuimde de huur van de opslag te betalen werden de spullen geveild. Op de website ParisExposed.com zijn de documenten tegen betaling te bekijken.
[Novum]
  zaterdag 3 februari 2007 @ 18:56:26 #156
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_45948315
Jezus, ze zei neger! Kruisig haarrrrrrr!!!!!!!
pi_45948498
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:56 schreef Slarioux het volgende:
Dat zei ze niet hoor
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_45959842
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:56 schreef Slarioux het volgende:
Moet je als je eens in de US of A bent de eerste de beste neger die je tegenkomt even aanspreken met "Yo nigger!" , eens kijken of ie dat niet erg vindt.
  zondag 4 februari 2007 @ 08:53:51 #159
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_45963738
quote:
Rechter blokt site met naaktfoto's Paris Hilton .

Een Amerikaanse rechter heeft een website met naaktfoto's van het Amerikaanse feestbeest Paris Hilton voorlopig laten blokkeren. De rechter gaf gehoor aan de klacht van de 25-jarige Hilton-erfgename, die zich in haar privacy zag aangetast.

Op de site werden ook video's, dagboeken en andere bezittingen van Hilton tentoongesteld, meldden Amerikaanse media zondag. Hilton sloeg de spullen twee jaar geleden op in een magazijn, maar daarna vergat ze de rekening te betalen. Een tussenhandelaar kocht de boel op en verkocht de spullen voor 10 miljoen dollar aan een zakenman. Die richtte er vervolgens de site mee in.
Het kwaad is toch al geschied.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_45964459
quote:
Op zondag 4 februari 2007 00:48 schreef Apache4U het volgende:

[..]

Moet je als je eens in de US of A bent de eerste de beste neger die je tegenkomt even aanspreken met "Yo nigger!" , eens kijken of ie dat niet erg vindt.
Helemaal mee eens en ik vind ook dat het niet kan.

MAAR!

Al deze rappers waarop Nicky en Paris dus blijkbaar op aan het dansen zijn, roepen zelf in elk couplet om de seconde "Nigger" en ik kan me voorstellen dat dit dus overslaat op niet alleen de "brothers en sisters" en dat het een uitroep is wat je nogal snel doet als je er mee om je oren wordt geslagen. Ik vind het nogal een dubbele moraal.

Maar nogmaals, ik vind zelf dat dat woord niet kan, zowel niet door blanken natuurlijk maar óók niet door rappers in hun eigen raps.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_45965142
Nou alsof neger zeggen zo erg is. Alsof het uberhaupt eigenlijk een scheldwoord is. Het is wat anders als zwarte roetmop. Ik ken een neger en ik noem hem altijd neger en hij vind dat helemaal niet erg. Volgens mij zitten de meeste negers daar helemaal niet mee....
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_45965244
Site is nu door de rechter offline gehaald.
  zondag 4 februari 2007 @ 11:35:52 #163
15080 static
pi_45965371
Zie hierboven.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 4 februari 2007 @ 21:18:31 #164
15080 static
pi_45987357
quote:
Paris Hilton in dagboek: "Ik snuif coke, zuip en heb boulimie".

De lading persoonlijke spullen waarvan Paris Hilton de stockagekosten vergat te betalen en in de 'verkeerde' handen zijn beland, bevatte niet alleen onthullende video-opnames vol seks, drugs en drank maar ook geheime handgeschreven dagboeken. Daarin maakt de hotelerfgename zich zorgen over haar verslavingen en haar eetstoornis. Dat meldt News of the World.

Seks voor coke
In een van de video-opnames schept ze erover op dat ze seksuele gunsten verleent in ruil voor cocaïne. Wanneer ze op een feest enkele vriendinnen benadert, stelt ze die voor wat van "de beste weed" te roken. "Right here". In een andere opname is een van haar vrienden te zien op een yacht in Ibiza, terwijl hij coke snuift van een enorme hoeveelheid die op zijn blote borstkas ligt gespreid.

Niet goed bezig
Maar de dagboeken onthullen ook de donkere kant van de 25-jarige society prinses. Op sombere momenten ziet Hilton in dat ze 'niet goed bezig' is. Zo maakt ze zich voornemens omtrent haar drankverslaving en haar boulimie. "Tegen iemand praten als ik voel dat ik moet overgeven... Nuchter zijn... Minstens twee keer per week naar de Anonieme Alcoholici gaan... Met iedereen eerlijk zijn, zelfs als levert dat problemen op... Gezond eten" zijn enkele van de adviezen aan haar eigen adres.
pi_47708257
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:35:54 #166
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_47718526
Het loopt dus met een sisser af.
pi_47729677
welke van de 100 mannen was de pappa ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: