Een slet? Een vrouw met karakter zul je bedoelenquote:
Eindelijk een foto van haar waar ik niet van moet kokhalzenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Uit de gevonden spullen:
[afbeelding]
Ja, die foto viel mij ook al op... waarom van die gast en niet van een lekker wijf??quote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef Agrafes het volgende:
Die foto van meer dan een kilo coke dat die rijkelui kinders van een vriend zijn lichaam afsnuiven, jeez
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef Agrafes het volgende:
Die foto van meer dan een kilo coke dat die rijkelui kinders van een vriend zijn lichaam afsnuiven, jeez
Ik heb alleen dat filmpje gezien maar kon nergens een kilo zienquote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef Agrafes het volgende:
Dit een Tampax-tampon, die hebben een inbrenghuls. Daarom is hij zo lang.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Kruisje...
Maar heb die foto ergens zien staan idd. En het eerste wat me opviel: hoe groot is die tampon dan wel niet?! Ik kan het er niet in herkennen.
thanx voor de visualisatiequote:Op maandag 29 januari 2007 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dit een Tampax-tampon, die hebben een inbrenghuls. Daarom is hij zo lang.
[afbeelding]
Dat hangt er vanaf of hij nieuw of gebruikt is.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Hoe dronken/high moet je zijn om een Tampax te roken?
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |