Ze hebben toch al meer wedstrijden uitgezonden ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:17 schreef AminBen het volgende:
Sinds wanneer dit op de ARD?
Je moet dan wel tegen die rotkop van Kahn aankijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:32 schreef fanneke het volgende:
Heerenveen-Heracles of Borussia Dortmund-Bayern München?
mmm
Heerenveen-Heracles of Borussia Dortmund-Bayern München?
Welke zal ik kijken? Zo'n saaie typische vrijdagavond 0-0 uit de Mickey Mouse-competitie of een lekkere sfeervolle Bundesligawedstrijd.
Keuze lijkt me niet zo moeilijk
![]()
quote:Vermoedelijke opstelling:
Borussia Dortmund: Weidenfeller - Degen, Brzenska, Metzelder, Dede - Kruska - Tinga, Kringe - Pienaar - Smolarek, Frei
FC Bayern: Kahn - Sagnol, Lucio, Van Buyten, Lahm - Salihamidzic, Van Bommel, Ottl, Schweinsteiger - Makaay, Pizarro
Gute Bilanz gegen Dortmund
Das Dortmunder Westfalenstadion war in den vergangenen Jahren eine gute Adresse für den FC Bayern. Nur zwei der letzten zehn Partien in Dortmund haben die Münchner verloren (2002/03: 0:1, 2003/04: 0:2). Nach einer 1:0-Führung sind die Bayern in Dortmund sogar nur ein Mal noch als Verlierer vom Platz gegangen - vor 40 Jahren (1967)! Gegen kein anderes Team hat der BVB auf eigenem Terrain eine schlechtere Bilanz (11 Siege, 11 Niederlagen, 15 Unentschieden) und weniger Tore erzielt. Insgesamt lautet die Bilanz nach 75 Begegnungen aus Sicht des FCB: 34 Siege, 24 Remis, 17 Niederlagen.
Ok, was mij onbekend.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerste wedstrijd van de competitie en de eerste van de tweede seizoenshelft zijn altijd live op ARD, AminBen.
Zit je weer te rukken ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
lul scoor dan
nou nou nou..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
goal van het jaar omggggg
Nou zegquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Grapjasquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |