Ook niet in A'dam. Als je voor 35 euro incl verzendkosten game op wil sturen dan mag je me mailen (emailadres in profiel).quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:49 schreef kesj het volgende:
[..]
En kom je wel eens in Amsterdam? Anders COD3 per post?
haha, voor geld toch?quote:
Je hebt mailquote:[b]verhaal[/url]
Wil je die ruilen tegen PES6 toevallig?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb Rainbow Six Vegas te ruil.
Veel gespeeld, maar wil nu wel graag iets anders
Nee dankje, die heb ik alquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:40 schreef dnzl het volgende:
[..]
Wil je die ruilen tegen PES6 toevallig?
Hehe nee, die heb ik ook al gehad, vond hem niet veel bijzondersquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:12 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
je hoeft zeker ook geen splinter cell ? :p
Voor 32,50 icl mag je me een mailtje sturenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:12 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik zoek Dead Rising, is te ruil tegen gears of war of anders wil ik hem wel kopen voor een euro'tje of 30.
PGR3, wil je die nog steeds verkopen Retarded?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:23 schreef Retarded het volgende:
[..]
Voor 32,50 icl mag je me een mailtje sturen
Ik heb DR hier nog liggen en ben nog wel op zoek naar GOWquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:12 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik zoek Dead Rising, is te ruil tegen gears of war of anders wil ik hem wel kopen voor een euro'tje of 30.
yep, 22 inclquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:04 schreef Niox het volgende:
[..]
PGR3, wil je die nog steeds verkopen Retarded?
Check je mailquote:

Die heb ik zelf ook nog nieuw in seal liggen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
Toevallig geen interesse in een ruil met SplinterCell, Smots?
nee, ik ben een ontzettende koopjesjager.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heb je een opslagplaats overvallen ofzo?
Kost 14,95 bij de FRSquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef Niek. het volgende:
Iemand Rallisport Challenge voor de xbox te koop?
Wil je 'm ruilen tegen een gesealde LOTR: BFMEII?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:13 schreef jmac het volgende:
Ik wil Saints Row ruilen. 5x gespeeld ofzo maar 't is niet echt 'my kind of game'. Wil 'm 't liefst ruilen tegen nba 2k7 maar de ea-nba game is eventueel ook okay
Dat is deel 2 en die gaat niet werken op een xbox360quote:
Ik heb hier ook eentje liggen, die van mij mag wel weg voor 30 euro incl verzendenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:45 schreef NX het volgende:
[GEZOCHT] Rainbow Six Las Vegas
[TE KOOP] Een exclusieve Gears of War LE faceplate voor de Xbox 360!
Een van de meest gewilde goodies van de E3 van dit jaar waren de exclusieve Gears of War faceplates op de beroemde beurs. In minder dan een week waren alle faceplates op, daarom bied ik mijn NIEUWE GoW LE faceplate te koop!
WERELDWIJD ZIJN ER MAAR 500 STUKS VAN UITGEBRACHT!
Ik heb het nog maar 2 weken in mijn bezit.
- Geen krassen
- Geen vlekken
- 1x gebruikt om foto te maken
- Verpakking (Het komt verpakt in een bubbeltjeshoes!)
Vraagprijs: 45euro*
* Inclusief verzendkosten!
[afbeelding]
Ik wist niet echt wat ik ervoor moest vragen, heb effe op verschillende sites gekeken, minimaal 50euro. 40euro lijkt me ook prima...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:09 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Ik heb hier ook eentje liggen, die van mij mag wel weg voor 30 euro incl verzenden![]()
Wie dat betaald mag zich diep schamenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
30 euro voor een frontje? ;')
Mail me maarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
30 euro voor een frontje? ;')
Ga jij je dan maar schamen voor je grammatica...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:53 schreef Niek. het volgende:
[..]
Wie dat betaald mag zich diep schamen![]()
Liever zo'n fout dan gek genoeg zijn om 30euro te betalen voor zo'n faceplate.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:04 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ga jij je dan maar schamen voor je grammatica...
10 Euro.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef MMaRsu het volgende:
Nog STEEDS
RAINBOW SIX IN DE AANBIEDING!
Nein, ook zo'n spel wat me totaal niet trekt. Hoop echt op NBA2k7 , maar gok zo dat weinig mensen dat spel hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:37 schreef Smots het volgende:
[..]
Wil je 'm ruilen tegen een gesealde LOTR: BFMEII?
Nee dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |