Niet lang genoeg, blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:23 schreef Morrigun99 het volgende:
* Kwartfinales
3. United 93 - C.R.A.Z.Y.
Bij 3. moest ik toch wel even nadenken....
Ik had het over een andere, die verloor van een hippe Canadees.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:56 schreef JelleS het volgende:
Inderdaad, en nog verliezen van een aardige remake ook, schandalig natuurlijk.
Sinds wanneer is c.r.a.z.y. een remake?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:56 schreef JelleS het volgende:
Inderdaad, en nog verliezen van een aardige remake ook, schandalig natuurlijk.
Ja, dat snap ik ook wel. Maar zeggen dat Babel de beste film van het jaar is, dat is onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:40 schreef cwk het volgende:
Wat dacht je van The Departed RR? Hij had het over het verlies van Babel.
Sorry, volgende keer zal ik duidelijker zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:47 schreef cwk het volgende:
Ah, te geavanceerde grap voor mij. Maar ik zie em nu.
Ik hoop dat ze winnen, dan kan ik tenminste nog een keer stemmen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Halve finales
1. The Departed - Brick
2. C.R.A.Z.Y. - V for Vendetta
Al zullen ze wel beiden verliezen en eindigen we met 2 overroepen FOK!-hypes in de finale.
Ik vond Babel beter...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Maar zeggen dat Babel de beste film van het jaar is, dat is onzin natuurlijk.Want dat is United gewoon, zonder enige twijfel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |