Jij hebt het goedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:21 schreef Hi_flyer het volgende:
Atoomnummer 94?
Ja je hebt deels gelijk. Probleem is dat ik blijkbaar lastig een niet-numerieke vraag kan verzinnen. Blijkbaar ben ik teveel Beta ofzoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:11 schreef B_BOY het volgende:
Hi_flyer waar haal je die gegevens vandaan. ik kom namelijk ook allerlei andere getallen tegen. ik denk nkiet dat dit een goede vraag is.
Punt 1 tis een gokvraag
punt2 de koers wisselt ontzettend snel.
mijne was numeriek en niet gok! ik ben trouwens ook redelijk beta ingesteld.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:24 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ja je hebt deels gelijk. Probleem is dat ik blijkbaar lastig een niet-numerieke vraag kan verzinnen. Blijkbaar ben ik teveel Beta ofzo![]()
De koerst verandert nauwelijks, is niet anders dan een halfjaar geleden namelijk.
Voortaan kies ik voor een vraag met een minder hoog gokgehalte
Ik speelde net met de gedachte om een vraag over de mol te stellen, maar die laat ik nu maar even achterwege.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:23 schreef B_BOY het volgende:
Hi_flyer + 1
is volledig correct. ter aanvulling 239 is het massagetal van een isotoop van plutonium
quote:De wet van, over het verband tussen wind en luchtdruk, maakte de weersverwachting mogelijk. Het KNMI was een van de eerste in de wereld met stormwaarschuwingen en weerkaarten.
Dan zou ie 200 jaar oud zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:29 schreef David Letterman het volgende:
enige naam die nu voorbij komt: Piet Paulusma...
zal wel fout zijn...![]()
Swoooosh! Flashback!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:33 schreef SaskiaR het volgende:
buys-ballot
Helemaal goedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:33 schreef SaskiaR het volgende:
buys-ballot
Whehe ja heb ik ook wel eens. Zo van: Shit, natuuuurlijk!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
Swoooosh! Flashback!
Dit zou best eens kunnen
Balot of balutquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:34 schreef B_BOY het volgende:
ballot naam komt me bekend voor maar waarvan weetikniet:P
ik denk dan weer vooral aan de verkiezingen in de VS, Florida, recount, etc, Bush president...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:34 schreef B_BOY het volgende:
ballot naam komt me bekend voor maar waarvan weetikniet:P
Die had in (volgens mij) 1905 al een nobelprijs te pakken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:40 schreef B_BOY het volgende:
ow neej dat is in 1962 :p ehm in 22 ff denken hoor
De rat? Oh nee, dat ben jij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:42 schreef Yestuuur het volgende:
Wat is de bijnaam van Javier Saviola?
- in zijn eigen taal -
en jij ging tegen mij zeuren over nutteloze posts? volgens mij kun jij alleen maar zeuren en zeiken....quote:
Leer je me toch nog eens goed kennen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:49 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
en jij ging tegen mij zeuren over nutteloze posts? volgens mij kun jij alleen maar zeuren en zeiken....
Ja en voor mij. Jammer dat ik die gemist heb.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:21 schreef Hi_flyer het volgende:
Atoomnummer 94?
Eigenlijk een vraag voor PhysicsRules
Goeie editquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:31 schreef Yestuuur het volgende:
poep drijft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |