Daar zou ik niet op gokken..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:49 schreef methodmich het volgende:
Piranha's vallen altijd samen aan. Zal Winston Bogarde ook weer gaan voetballen?
Indeed, davids is één van de 18. En in de vorm van de afgelopen 1,5 jaar moet hij niet klagen om af en toe eens bankzitter te zijn. Neemt niet weg dat ik blij ben met deze transfer.quote:
Gek he dat een type Davids in Engeland niet uit de verf komtquote:
Precies, best leuk om te winnen gewoon hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:50 schreef VoreG het volgende:
Pff dat gejank weer over de UEFA cup is een minderwaardige prijs... Het is gewoon de hoogste prijs die je kan hebben op de CL na.
Yup, ik ook hoor. Maar ik denk niet dat het een verlosser is, het soort voetbal dat Edgar speelt houd je niet vol tot je 35e. Maar we zullen zien wanneer hij weer in Oranje komt nu.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Indeed, davids is één van de 18. En in de vorm van de afgelopen 1,5 jaar moet hij niet klagen om af en toe eens bankzitter te zijn. Neemt niet weg dat ik blij ben met deze transfer.![]()
Rogerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:51 schreef koningdavid het volgende:
Bovendien hebben we het voor een deel ook te danken aan Henk dat gasten als Gabri, Leonardo en Davids hier voetballen natuurlijk.
Hopelijk helemaal niet meer. Oranjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Yup, ik ook hoor. Maar ik denk niet dat het een verlosser is, het soort voetbal dat Edgar speelt houd je niet vol tot je 35e. Maar we zullen zien wanneer hij weer in Oranje komt nu.
Gatverdamme idd zegquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hopelijk helemaal niet meer. Oranje![]()
![]()
Hij heefthet "ik mag je gehalte" nietquote:
Ik denk dat er weinig mee zitten dat hij niet naar Ajax komt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:50 schreef Erwtensoep het volgende:
bruins is een kakkerlak
Krohn-Dehli ziet er altijd uit alsof hij elk moment kan gaan huilen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Roger
Zou een Mitea of Krohn Deli niet gaan huilen als Davids iets zegt?![]()
Ik gok dat heel Leo niet tot de orde geroepen hoeft te gaan worden, je ziet dat hij zoiets heeft van "hier kan ik eindelijk laten zien wat ik kan" mooi, technisch voetbal. Hopelijk ook met rendement, maar hij heeft er lol inquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:56 schreef Lennox het volgende:
Stam en Davids die Leonardo tot de orde roepen. Dat moet me een mooi gezicht lijken om te zien.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Bruins is een echte Ajax voetballer
Dan moet dat verongelijkte kijken na een mindere bal van een medespeler ook over zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat heel Leo niet tot de orde geroepen hoeft te gaan worden, je ziet dat hij zoiets heeft van "hier kan ik eindelijk laten zien wat ik kan" mooi, technisch voetbal. Hopelijk ook met rendement, maar hij heeft er lol in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |