De troostprijs jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wie won als eerste en als laatste Nederlandse club een Europeese prijs?![]()
quote:
Stelt geen moer voor( al zou het een hele prestatie zijn als Feyenoord hem zou winnen) .. is meer een traject om het jaar daarop de CL te pakken of zo.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
En als jullie hem dit jaar zouden winnen is het opeens weer een topprijs
![]()
Omdat ze zo'n fijn trouw legioen hebben, die het eventje voor ze verpest!quote:
Ga naar je eigen topic ofzo.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
En als jullie hem dit jaar zouden winnen is het opeens weer een topprijs
![]()
Tering, wat een logica heb jij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:34 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
ja, want jongens als maduro blijven gewoon net zo lang wachten tot Edgar er de brui aan geeft !
De zuurballencupquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wie won als eerste en als laatste Nederlandse club een Europeese prijs?![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:31 schreef Vakkie_W het volgende:
Leuk dat Davids komt. Kijken wat hij nog kan. Hij heeft de laatste tijd nou niet echt potten kunnen breken bij Tottenham.
Imbeciel, als jullie hem zouden winnen zou je vooraan bij de huldiging staanquote:
-Zo gelezen?En voor de mods ben ik nu weer lief-quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Imbeciel, als jullie hem zouden winnen zou je vooraan bij de huldiging staan![]()
Nu nog een coach aan het roer die er iets uit kan halenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik realiseer me net:
Een team met Urby, Stam, Grygera, Heitinga, Davids, Gabri, Sneijder, Babel, Huntelaar en Leo. Wat een topploeg![]()
![]()
![]()
Klopt natuurlijk wel gewoon.quote:
Op papier, maar laten we de eerste seizoenshelft niet vergetenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik realiseer me net:
Een team met Urby, Stam, Grygera, Heitinga, Davids, Gabri, Sneijder, Babel, Huntelaar en Leo. Wat een topploeg![]()
![]()
![]()
Dat kan Ten Cate denk ik als geen ander, ik heb nog steeds vertrouwen in hem.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:49 schreef twi het volgende:
[..]
Nu nog een coach aan het roer die er iets uit kan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |