quote:de afkoopsom nog het enige obstakel
nog niet te snel juichen mensen, wil eerst een handtekening zien!quote:Tottenham Hotspur kan de overgang nog frustreren.
Alsof hij nog niet genoeg geld heeftquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:01 schreef PLAE@ het volgende:
maar hij ving daar 3.5 miljoen per jaar![]()
Daar neem je toch niet zo snel afscheid voor![]()
Plae@ geldwolfquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:02 schreef PLAE@ het volgende:
neuh over 2 jaar krijgt ie niks meer dus nu moet je grijpen wat je grijpen kan.
Dentheman is een vriend van de kakkerlakkeeeenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:19 schreef denthemen het volgende:
stel dat Tottenham moeilijk doet komt hij aan het einde van het jaar, want dan loopt zijn contract af, maar ik verwacht geen moeilijkheden
Wat ook wel grappig was, net zo'n engelse kerel tegen me over het feit dat iemand gister had gezegt dat het geen ajax maar psv was, maar hij wist nog niet dat het hier bevestigd was
Jullie zijn echt komisch.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:47 schreef DrDentz het volgende:
Nu moet Ajax eigenlijk wel kampioen worden.. kan niet anders. En die UEFA Cup kan ook wel in de pocket
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:19 schreef denthemen het volgende:
stel dat Tottenham moeilijk doet komt hij aan het einde van het jaar, want dan loopt zijn contract af, maar ik verwacht geen moeilijkheden
Wat ook wel grappig was, net zo'n engelse kerel tegen me over het feit dat iemand gister had gezegt dat het geen ajax maar psv was, maar hij wist nog niet dat het hier bevestigd was
Dat zou kut geweest zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:19 schreef denthemen het volgende:
Vastquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben geen clubsupporter hoor, gewoon objectief beschouwer
oh hehe dat van die bios bedoel je?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dentheman is een vriend van de kakkerlakkeeeen![]()
hehehe![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
oh hehe dat van die bios bedoel je?
Ik ken die kerel (thank god) alleen via internet, ik denk dat het misschien een fantasie is of zo van hem
Ja hij is nog erger dan je dacht jaquote:
leuk lettertype ook op dat shirtquote:
Dat tweede. Davids mag niet spelen in de Uefa Cup.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:40 schreef jna het volgende:
Mag je niet 1 speler overnemen van een club die al europees heeft gespeeld? of alleen als het van CL naar Uefa cup gaat of andersom (zoals Huntelaar vorig jaar)
Update:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Update:
De advocaat van Davids, Robert Geerlings, heeft bevestigd dat er een akkoord is tussen Ajax en Davids. The Spurs en Ajax zijn al begonnen aan de onderhandelingen. Ajax kan Davids overigens niet gebruiken in de UEFA-Cup. De middenvelder speelde twintig minuten tegen Slavia Praag en de UEFA verbiedt het om in één seizoen voor twee clubs uit te komen.
Wat een rentreequote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:54 schreef markisboer het volgende:
speelt de pitbull zondag al mee of maakt hij zijn rentree tegen de kakkerlak ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |