VI meldt het ook onafhankelijk. Bovendien was het Het Parool dat het meldde, niet de Telegraaf.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het zou heel erg leuk zijn maar de Telegraaf...![]()
Genoeg mensen hebben dat gedaan, maar sommige zitten idd altijd te zeiken maar nu zijn ze wel stilquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:55 schreef Ludacriss het volgende:
Volgende keer dus maar op mijn woord geloven.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:12 schreef Nashje het volgende:
Lijkt me een geschikt moment om In The Mists of Vienna effe op te zetten
Meld zichquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:19 schreef denthemen het volgende:
zal ik eens gaan zoeken wie hem allemaal een geldwolf hebben genoemd en zo?
Idd, auwquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De verloren finale van '96, wat doe je.
Hoe komen jullie daar toch bij? Alsof Ajax beter spelersmateriaal heeft dan Arsenal, Lyon, AC Milan enz.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:08 schreef RayMania het volgende:
Op papier zou dit Ajax de Champions League kunnen winnen
Omdat, het elf tegen elf is, en als je er eentje meer maakt dan je tegenstander dan win je een wedstrijd. Bovendien zijn we Ajax. Logisch.quote:
Zeg Jan Papperazziquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat, het elf tegen elf is, en als je er eentje meer maakt dan je tegenstander dan win je een wedstrijd. Bovendien zijn we Ajax. Logisch.
Who the fuck is milan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:26 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Hoe komen jullie daar toch bij? Alsof Ajax beter spelersmateriaal heeft dan Arsenal, Lyon, AC Milan enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |