Mag ik dan lid worden?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we een clupje oprichten van fresh, lively, charming, amusing and always
interesting people?
With kind, considerate and understanding regards
Cc
Cheers!
Je hebt nu heel duidelijk de waarde van psychologische testjes op internet laten zienquote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
ja hou nou maar op mensen, tis iedere keer hetzelfde!
de test heeft nu officieel alle kracht verloren, zo die er al was.![]()
(zijn er meer mensen die weleens spijt hebben van hun eigen topic?)
Always look at the bright side of life!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt nu heel duidelijk de waarde van psychologische testjes op internet laten zien
Is ook wat waard![]()
Zou een mooi kippenhok worden idd!quote:Op maandag 29 januari 2007 03:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar helaas wel allemaal constantly the center of attention...dat werkt niet hè, als iedereen dat wil.
Die had ik ook. Voor mij klopt het in elk geval als een bus. Ik ben inderdaad veruit het rustigste/stilste en meest bedachtzame type van mijn vriendinnengroep, en zo zien zij mij waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het viel kéihard te verwachten dat ik bij de losergroep hoor natuurlijk.
Ow ik had precies zelfde tekstquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het viel kéihard te verwachten dat ik bij de losergroep hoor natuurlijk.
Other people see you as sensible, cautious, careful and practical.
They see you as clever, gifted or talented, but modest. Not a person
who makes friends too quickly or too easily, but someone who is
extremely loyal to the friends you do make and who expects the same
loyalty in return. Those who really get to know you realize that it
takes a lot to shake your trust in your friends, but, equally, that
it takes you a long time to get over it if that trust is shaken.
Ik ben dan ook fresh, lively, charming, amusing and always interesting hèquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:07 schreef dehero het volgende:
Always look at the bright side of life!![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dan ook fresh, lively, charming, amusing and always interesting hè
But sufficiently well-balanced not to let it go to your head?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dan ook fresh, lively, charming, amusing and always interesting hè
Inderdaad! Jee, ik ben als een open boek hèquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:49 schreef kahaarin het volgende:
But sufficiently well-balanced not to let it go to your head?
![]()
![]()
als dat zo is, zien ze me positiever dan dat ik mezelf ziequote:Others see you as fresh, lively, charming, amusing and always
interesting; someone who is constantly the center of attention,
but sufficiently well-balanced not to let it go to your head.
They see you also as kind, considerate and understanding;
someone who will cheer them up and help them out.
Indedaad, dit is wel een hele flatterende beschrijving van de grote meerderheid of niet dan!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad! Jee, ik ben als een open boek hèZolang ik maar constantly the center of attention ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |