In tien vragen je psyche ontleden is ook een beetje boel natte vinger dan wel van dik hout zaagt men planken werk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:20 schreef Nosh het volgende:
Krijg zelf namelijk nogal een naar gevoel van dit soort tests, mijn vrienden zien me hopelijk gewoon als een prettig persoon, en anders zijn het nogal assertiviteitsloze figuren.
Toch wel grappig gedaan,..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
In tien vragen je psyche ontleden is ook een beetje boel natte vinger dan wel van dik hout zaagt men planken werk.
das gek, ik had dezelfdequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:03 schreef Tha_Flash het volgende:
Others see you as fresh, lively, charming, amusing and always
interesting; someone who is constantly the center of attention,
but sufficiently well-balanced not to let it go to your head.
They see you also as kind, considerate and understanding;
someone who will cheer them up and help them out.
![]()
Het lijkt idd wel een horoscoop!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:30 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Toch wel grappig gedaan,..
En bij een hoop mensen blijkt er wel hetzelfde uit te komen.
Zeer waarschijnlijk door het zeer brede verhaaltje,.. waar je altijd wel wat in ziet.
Nogal.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
In tien vragen je psyche ontleden is ook een beetje boel natte vinger dan wel van dik hout zaagt men planken werk.
Niet als je naar je sig kijkt nee!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:37 schreef Tinkepink het volgende:
Others see you as fresh, lively, charming, amusing and always
interesting; someone who is constantly the center of attention,
but sufficiently well-balanced not to let it go to your head.
They see you also as kind, considerate and understanding;
someone who will cheer them up and help them out.
Volgens mij is dit veel te positief.
Optie 2, gok ik, mag ik verder voor de koelkast?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef Slarioux het volgende:
Aan de hand van je lieferlingskleur en de manier waarop je in slaap sukkelt wordt voorspeld, aan de hand van jouw antwoorden, hoe andere mensen over jou denken!
De psychologie staat voor niets tegenwoordig! Nog even, en we genezen zelfs de hardnekkigste depressies met twee woorden!
Of is dit geen serieuze test? Is het dan niet meer iets voor ONZ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |