Ik denk dat afdaling, reuze slalom gewoon onder skieën valtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef slaveloos het volgende:
mag je skieen opdelen in de verschillende onderdelen?
Die had je al gepostquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:49 schreef Attitude het volgende:
bobsleen, skien, snowboarden, rodelen, , noorde combinatie ,schaatsen
curling
kunstrijden
ijsdansen
schansspringen
shorttracking
ijshockey
langlaufen
biathlon
skeleton
Nu die heeft ge-edit wel ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:51 schreef PhysicsRules het volgende:
het zijn er precies 15.
nou, even wat correcties.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:49 schreef Attitude het volgende:
bobsleen,
skien,
snowboarden,
rodelen, ,
noorde combinatie ,
schaatsen
curling
kunstrijden
ijsdansen
schansspringen
shorttracking
ijshockey
langlaufen
biathlon
skeleton
lees je de op eens door? dank je welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef Attitude het volgende:
ja het was er steeds iets niet goed en er stond 2 keer skieen, beetje stom van me
Ja, maar dat heeft hij ge-editquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, er zijn precies 15 sporten, niet meer, niet minder.
Hee. Jij mag ook niet editten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lees je de op eens door? dank je wel
dit is even wat netter
Je bedoelt dat er in totaal 15 wintersporten zijn?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik heb het over de vraag, niet over Attitude
Ho ho ff rustig an...Ook allemaal newbies waarschijnlijk, die net als jij niet eerst even de OP doorlezen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:57 schreef Attitude het volgende:
dus een ingeving mag je niet editten, moet je niet tegen mij alleen zeggen lul... ik heb in voorgaande topics mensen dat zien doen...
ik heb zo genoeg van jou he...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:57 schreef Attitude het volgende:
dus een ingeving mag je niet editten, moet je niet tegen mij alleen zeggen lul... ik heb in voorgaande topics mensen dat zien doen...
ik gaf geen antwoord op de vraagquote:
1. als we mensen "lul" gaan noemen dan gaan we maar lekker buiten spelen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:57 schreef Attitude het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |