gozert, nieuwe ava zie ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef Yestuuur het volgende:
....ik verdenk Attitude van googlen
eens!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:00 schreef PhysicsRules het volgende:
Bovendien stel ik strafpunten voor voor dit taalgebruik![]()
je bent niet de enige...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef Yestuuur het volgende:
....ik verdenk Attitude van googlen
Nee. Helaas is dit blijkbaar de nieuwe trend sinds een week.quote:
het ging hier altijd heel gezellig en gemoedelijk....quote:
Dim nou maar ff wat in, anders ga je hier niet je makkelijkste tijd krijgen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef Attitude het volgende:
dat is dan wederzijds... heb de OP gelezen voordat ik hieraan meedeed, en mij beetje uitmaken voor nitwit, jaja . ik had je eerste reactie gelezen voordat je die had ge-edit.
Je hebt de OP helemaal niet goed gelezen. Dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef Attitude het volgende:
dat is dan wederzijds... heb de OP gelezen voordat ik hieraan meedeed, en mij beetje uitmaken voor nitwit, jaja . ik had je eerste reactie gelezen voordat je die had ge-edit.
mooi zoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef Attitude het volgende:
I love it when a plan comes together.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:06 schreef Attitude het volgende:
Wat zegt Hannibal altijd als er een plannetje lukt?
Zou jij aub ook wat op je taalgebruik kunnen letten. Er zijn hier ook mensen die het niet prettig vinden om dit te lezen. Geldt trouwens ook voor het gevloek in de sig.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:05 schreef B_BOY het volgende:
next question enophouden met dat gekanker.
Er is NIET gegoogled door mij of bromfly_er in het vorige topic! De vragen lagen simpelweg in onze interesse.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zolang de helft hier momenteel zich niet aan de regels houdt, wat boeit het dan?
het kan nu eenmaal gebeuren, dan wordt het gewoon overgenomen. no big deal lijkt mij ik vind het veeeeeeeel erger dat er tegenwoordig vrij duidelijk gegoogled wordt!
Laffer is een mod van MEN en DÉ mod van dit topic.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:08 schreef sativa het volgende:
Wie is Laffer?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:13 schreef Neleos het volgende:
Incest
Nog beterquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:13 schreef Neleos het volgende:
Incest
correctquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:13 schreef Neleos het volgende:
Incest
een beetje humor mag af en toe wel toch. of moet het allemaal bloedserieus.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Serieus? Dit zijn geen AKQ vragen mensen
dit valt bij mij niet onder humorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een beetje humor mag af en toe wel toch. of moet het allemaal bloedserieus.
Absoluut. Maar daadwerkelijk naar incest vragen als een "familie gezelsschapspel" is gewoon te triest voor woorden...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een beetje humor mag af en toe wel toch. of moet het allemaal bloedserieus.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:16 schreef RoofingBurner het volgende:
![]()
Kennis Quiz
![]()
You were a friend of mine
![]()
![]()
een grapje en gelijk gewein. wat is dat nou. Is de fokker heden ten dage niets meer gewend of wat?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:17 schreef SaskiaR het volgende:
Pfff, als het zo moet kom ik hier ook niet meer
In de Slowchat niet? Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:17 schreef SaskiaR het volgende:
Pfff, als het zo moet kom ik hier ook niet meer
Het is niet grappig.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een grapje en gelijk gewein. wat is dat nou. Is de fokker heden ten dage niets meer gewend of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |