volgens mij ging Huub iets vragen over het etenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:28 schreef anno-i-mus het volgende:
waarom was huub bij brian en natasia aan het praten?
Nee dit hoort bij het spelletje van het groepje van Huubquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:31 schreef Scarabee het volgende:
Loopt huubnou over nee toch he? ik kom net thuis en zie huub met natasia en brain kletsen over nena
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
natasia tegen Huub: Jij hebt Nena laten zeggen van Make me Beautyful want Nena is niet slim genoeg om dat te verzinnen.
Hahaha, hoe komt ze er op?
En ze geloven waarschijnlijk ook nog wat Huub zegt, dat bewijst hoe dom ze zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:29 schreef Suikeroom het volgende:
echt dom dat Brian en Natasia met Huub praten.. alleen Bart en .NL spelen het slim
Oke thanksquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee dit hoort bij het spelletje van het groepje van Huub
Het is erg hard aangekomen bij de zwarte weduwe en nu zeker omdat het van Nena zelf komtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
natasia tegen Huub: Jij hebt Nena laten zeggen van Make me Beautyful want Nena is niet slim genoeg om dat te verzinnen.
Hahaha, hoe komt ze er op?
Zeker, je ziet de positie van deze taktische meesterbreinen al maar groeien in het huis.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:29 schreef Suikeroom het volgende:
echt dom dat Brian en Natasia met Huub praten.. alleen Bart en .NL spelen het slim
Het kwam niet hard aan hoor. Wantquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het is erg hard aangekomen bij de zwarte weduwe en nu zeker omdat het van Nena zelf komt![]()
Dat denk ik ook en zeker na dat gesprek van NL en Natasia gisteren waar ze Bart 'aanvielen'quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker, je ziet de positie van deze taktische meesterbreinen al maar groeien in het huis.
Voorspelling: bij de volgende stemmingsronde gaat de slimme NL eruit gestemd worden.
Ik gok zo van 21:00-0:00uurquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
De dames vanavond mogen 3 uur blijven.
leuk toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:49 schreef Suikeroom het volgende:
zo dom die Brain en Natasia nu geven ze Huub weer input om te roddelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |