Tot de eerste de beste die de vuilniszak niet buiten wil zetten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:10 schreef Marrije het volgende:
Natasia gaat proberen om niet meer uit d'r dak te gaan.
Benieuwd hoelang ze dat gaat volhouden.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs op een pokersite krijg ik al waarschuwingen. Ik snap werkelijk niet waarom. ik ben zo'n lieve vent....
Nee, gaat op IPquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:19 schreef farceman het volgende:
Haha andere account is zo aangemakt ljjkt me toch
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
ikzoekhuub: What a shame for loverboy he's not sporting, because Nena is a little dressed and her boobies fall out some times.
Ja, grrreat thanksquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanaf hier [DGK] Updates.
Edit: Als je bedoeld vanaf de stemming van gisteravond.
hoelaat is straks?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Michel komt straks, een half uurtje, want hij neemt iemand mee.
Ik ving op dat Sylvia zo gaat motorrijden. En dat Ilona zei dat ze hoopt dat ze terug is als Michel er is. Dus denk niet dat het vanavond is dan. Ik weet niet hoe laat Sylvia moet rijden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:46 schreef kijhart het volgende:
[..]
hoelaat is straks?
Hij kwam toch s avonds?
zijn nieuwe vriendinquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Michel komt straks, een half uurtje, want hij neemt iemand mee.
De vriend van Ilonaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
Wie is Michel?
De man of vriend van Ilona.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
Wie is Michel?
De vriend van Ilona.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
Wie is Michel?
Ah okay.quote:
Kijk, dat saillante detail werd mooi even vergeten!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Had iemand al gezegd dat Michel de (veel jongere) vriend van Ilona is?![]()
Dan nog een detaille.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk, dat saillante detail werd mooi even vergeten!
Die lopen gewoon FOK! achterna. Ze intrepeteren het alleen een beetje anders. Maar dat is ook zo op de FrontPage, daar moeten nieuwsposters ook alles herschrijven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Het commentaar op de gouden kooi site is leuk om te lezen trouwens. Ze kiezen daar ook duidelijk partij voor 'team huub' en zetten die andere vier een beetje neer als kleine kindjes
De uren ná de wegstemronde waren veel leukerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:57 schreef Cungy het volgende:
Deel 1 van de wegstemronde net gezien. Intens genieten
zal brian nog iets doen met de info dat DGK site suggereerd dat nattenel een bi isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die lopen gewoon FOK! achterna. Ze intrepeteren het alleen een beetje anders. Maar dat is ook zo op de FrontPage, daar moeten nieuwsposters ook alles herschrijven.
Op de 10 site doen ze het ook. Maar dan als bron.... De Gouden Kooi
Ik denk/hoop altijd dat de gouden kooi site een voorbode is van hoe het op tv wordt gebracht.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die lopen gewoon FOK! achterna. Ze intrepeteren het alleen een beetje anders. Maar dat is ook zo op de FrontPage, daar moeten nieuwsposters ook alles herschrijven.
Op de 10 site doen ze het ook. Maar dan als bron.... De Gouden Kooi
Heeft hij die info dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:02 schreef snetje het volgende:
[..]
zal brian nog iets doen met de info dat DGK site suggereerd dat nattenel een bi is![]()
![]()
![]()
Kijk maar hier ----> [DGK] Updates.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:07 schreef zaadjuh het volgende:
ik heb denk ik de stemronden gemist was dat op tv dan nee toch ???
het ging je goed afquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mooiste was wel dat ik me de pokke zat te typen en moest nog spelen ook. En ik had bij de eerste hand al een full-house. En ik speelde loverboy helemaal leeg. En ondertussen nog bluffen ook over DGK, want alles wat ik zei was bluf, puur stangen..... Zat totaal geen waarheid in.![]()
Het zou ook wel tamelijk moeilijk worden om SHIN hier nog negatief af te schilderen. BBNN hebben werkelijk de héle avond kinderachtige plannetjes lopen maken, om zo de afgang te verdringen. SHIN hebben na de stemming een gezellige, uitgelaten avond gehad. Wat een prachtig contrast was dat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk/hoop altijd dat de gouden kooi site een voorbode is van hoe het op tv wordt gebracht.
En dan ziet het er dus goed uit
Ja, in de waitingroom kan je niet meechatten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:10 schreef snetje het volgende:
[..]
het ging je goed af![]()
wat wel jammer is dat je als kijker dit krijgt wil je mee chatten "Observer chat is disabled on this table "![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |