Inderdaadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Jaja, heel boeiend allemaal hoeveel geld je Wii kost.
ik heb geen GC gehad, dus ben ik ook voor GC spullen aan het kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:14 schreef Jesse- het volgende:
(M'n GC dingen meetellen is natuurlijk loos)
eerst je eigen e-mailadres invullen in je Wii en vanaf daar mailen naar je e-mailadres. Ga dan naar je inbox en je ziet een e-mail die vanaf je Wii is verzonden. Dit bericht moet je beantwoorden (kan gewoon leeg) en that's it.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:17 schreef made het volgende:
Klopt het nou dat je gewoon je Wii kan mailen ?
Bijvoorbeeld vanuit hotmail ?
Mail adres zou dan iets van w0000111122223333@wii.com moeten zijn.
Ik heb het net geprobeerd maar ik heb geen nieuw berricht op m'n wii.
Weet iemand hoe het wel kan ? of kan het gewoon niet !
Email adres ingevuld ( bij andere ).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
eerst je eigen e-mailadres invullen in je Wii en vanaf daar mailen naar je e-mailadres. Ga dan naar je inbox en je ziet een e-mail die vanaf je Wii is verzonden. Dit bericht moet je beantwoorden (kan gewoon leeg) en that's it.
Great Succesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:41 schreef made het volgende:
[..]
Email adres ingevuld ( bij andere ).
Maar kan geen brief versturen.
Wat nu ?[/s]
Ik zie net dat ik een mail van m'n Wii Heb !![]()
TNX !!!! voor de hulp !
Ik begin ook echt zin in exite truck te krijgenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag gisteren bij de Makro Excite Truck en Mario Party 8 in het systeem staan. Betekent toch dat ze er bijna aankomen, en ondanks dat ik dat wist begint mijn persoonlijke hype nu voor die twee games
[afbeelding]
[afbeelding]
Van Mario Party 8 mogen ze overigens wel ns wat meer bekend maken en meer screens van vrijgeven...
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
_GDR_, SHOOOTO, mschol en Tweek.... Check je Wii!
Ze zijn binnen dus!quote:
die dronken gastquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
Welke was dat ook alweer?quote:
dat ze een gezicht in zn haar hadden geschorenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer?
edit: Blauwe gloed....Eens kijken...
SHOOOTO, die instructie kan echt niet hoor!Ben alweer nieuwe plaatjes aan het zoeken.
Heb sowieso 3 hele ranzige!
![]()
Die was van SHOOOTO. Die kreeg ik ook zojuist binnen. Had je die 10+ foto's van mij ook binnen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat ze een gezicht in zn haar hadden geschoren
en ranzige plaatjes zijn t leukst.
nee stuk of 5 geloof ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:14 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Die was van SHOOOTO. Die kreeg ik ook zojuist binnen. Had je die 10+ foto's van mij ook binnen?
Ik heb er een stuk of 10 verzonden... misschien zit er een max aan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee stuk of 5 geloof ik.
of er zijn inmiddels meer gekomen.
joh. geloof mij nou.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:38 schreef Robhimself.2 het volgende:
_GDR_, je hebt wii-mailNiet kotsen he?
Ze zijn leuk, heb er iets van 10 gehad in etappes geloof ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
iddquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu weet ik meteen weer waarom ik hier ook weer niet kwamWat een inhoudsloze bagger zeg
Sonic, exite truckquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddIn dit soort topics horen we sonic en exite truck te hypen, niet te praten over berichtjes die verzonden worden naar de wii
![]()
Voelt goed aan he.. Die D-pad is hysterischquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Vandaag maar ff een Classic Controller erbij gehaald. Tof.
wat een enorm nutteloze plaatjesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
ik vind het erg matig dat het snoertje aan de onderkant van de controller zit, dat gamet nie lekker...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, hij ligt lekker in de hand! ik heb nog geen 2d virtual console games mee gespeeld, maar dat moet zeker wel lekker spelen lijkt me. beter dan met een cube controller, die is er toch niet helemaal voor ontworpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |