VC games waarbij je analoge sticks nodig hebt moet je met de Gamecube controller spelen.. De analoge sticks van de classic controller zijn geplaatst als een Playstation controller... en dat wil je niet!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:22 schreef mschol het volgende:
net wii poiints gescoord en eff mario kart binnengehaald,
het begint goed, met L (option) knop werkt al niet en moet de ZL toets nemen
geen ghost data opslaan omdat ze bij nintendo te lui waren om eff het controller save pack te veranderen naar intern geheugen
maar voor 2d games heb je weer liever de classic.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:29 schreef BMH het volgende:
[..]
VC games waarbij je analoge sticks nodig hebt moet je met de Gamecube controller spelen.. De analoge sticks van de classic controller zijn geplaatst als een Playstation controller... en dat wil je niet!
Playstation controller is beter als Gamecube controllerquote:Op maandag 29 januari 2007 18:29 schreef BMH het volgende:
[..]
VC games waarbij je analoge sticks nodig hebt moet je met de Gamecube controller spelen.. De analoge sticks van de classic controller zijn geplaatst als een Playstation controller... en dat wil je niet!
Analoge stick zit wel heel erg verkeerd... Je moet je duim schuin bewegen om naar boven te mikken.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:53 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Playstation controller is beter als Gamecube controller![]()
159. Ik speel enkel multiplayerquote:Op maandag 29 januari 2007 19:52 schreef speknek het volgende:
Argh! Sta nu op 2139 punten bij Wii Tennis, terwijl FJD op 2140 staat!
Heeft er iemand een compatibilitylijstje van die adapters ?, ik heb 'em nu wel via WLAN online, maar de verbinding is een beetje mwha, aangezien m'n wlan boven staat en m'n wii beneden.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:23 schreef flyguy het volgende:
weet iemand hoe het zit met usb-ethernet adapters? wil er met gemak een halen om me wii ook online te schoppen, maar is het dan verstandig om die van N zelf te halen of is een willekeurig ander merk ook goed genoeg?
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het verschil is tussen de Nintendo-adapter en die van een willekeurig ander merk, behalve dat die van Nintendo aardig aan de prijs is. Een ander merk zou prima moeten werken, maar ik heb geen ervaring dus voor namen moet je bij iemand anders zijn. Ik heb zelf een wireless routertje aangeschaft.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:23 schreef flyguy het volgende:
weet iemand hoe het zit met usb-ethernet adapters? wil er met gemak een halen om me wii ook online te schoppen, maar is het dan verstandig om die van N zelf te halen of is een willekeurig ander merk ook goed genoeg?
128MB?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef ikookhier het volgende:
Weet iemand of de wii ook 128 SD kaartjes kan lezen ?? hij ziet die van mij niet!
ik vind het wel redelijk sturen. MarioKart64 ermee gespeeld, ging best goed.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:07 schreef BMH het volgende:
Analoge stick zit wel heel erg verkeerd... Je moet je duim schuin bewegen om naar boven te mikken.
Je weet niet watquote:Op maandag 29 januari 2007 18:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Kost veel, is duur.
Om antwoord te geven op je vraag: Weet ik veel.. Ze lagen in een la.
een willekeurige wordt lastig, ik heb er 1 ingeprikt die ik nog had liggen en die gaf geen kik..quote:Op maandag 29 januari 2007 20:23 schreef flyguy het volgende:
wat nintendo gedaan heeft is waarschijnlijk in het standaard schema van zo'n adapter er 2 draadjes van te hebben omgedraaid, zodat er een "uniek" systeem ontstaatquote:Op maandag 29 januari 2007 21:02 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het verschil is tussen de Nintendo-adapter en die van een willekeurig ander merk, behalve dat die van Nintendo aardig aan de prijs is. Een ander merk zou prima moeten werken, maar ik heb geen ervaring dus voor namen moet je bij iemand anders zijn. Ik heb zelf een wireless routertje aangeschaft.
Kut...quote:
2295...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:52 schreef speknek het volgende:
Argh! Sta nu op 2139 punten bij Wii Tennis, terwijl FJD op 2140 staat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |