erg lelijk maar dat is een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:36 schreef xFriendx het volgende:
Hup, de burkini aan![]()
[afbeelding]
(vind het nog steeds net Teletubbies, maar goed, ieder z'n eigen smaak en ding)
Burkini succes op Australische stranden
Zouden ze zichzelf misschien ook kunnen schoonhouden ? Dan hoeft tenminste niet elke week de doucheruimte ontsmet te worden zoals bij zwembad de Hommel in Utrecht steevast het geval was.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:55 schreef Meki het volgende:
wat zwemmen ... ze moeten werken en huishouden en schoonmaken
ghehe .. verschilt nog niet eens zo veelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:36 schreef xFriendx het volgende:
Hup, de burkini aan![]()
[afbeelding]
(vind het nog steeds net Teletubbies, maar goed, ieder z'n eigen smaak en ding)
Burkini succes op Australische stranden
Nee dat is het hele punt wat ik tegen moslims heb, ze willen de tijd 100 jaar terug zetten alle vrijheden die er zijn weer afnemen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:06 schreef moussie het volgende:
[..]
ghehe .. verschilt nog niet eens zo veel
[afbeelding]
zo gingen wij 100 jaar geleden zwemmen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:55 schreef Meki het volgende:
wat zwemmen ... ze moeten werken en huishouden en schoonmaken
Gewoon een stuk aanbouwen bij de moskees en daar een zwembad aanleggen. Kunnen ze best wel wat geld voor loskrijgen bij een of andere terroristische organisatie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:37 schreef Franz.Kafka het volgende:
De burkini: geen gezicht, wel een oplossing.
Anders opent een moslim zijn eigen zwembad. Ze hebben ook nooit om aparte gebedsuren in de kerk gevraagd.
Psies HONDERD JAAR geleden. Wij hebben ons intussen verder ontwikkeld.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:06 schreef moussie het volgende:
[..]
[afbeelding]
En in de Oudheid en Mideleeuwen zwommen we naakt en dit was de badmode voor dames zo'n veertig jaar geleden:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:06 schreef moussie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het probleem is de wens voor een eigen afgesloten zwemruimte in een bestaand zwembad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:26 schreef moussie het volgende:
ik snap trouwens het probleem niet zo .. er zijn toch aparte zwemuurtjes voor vrouwen in alle zwembaden .. of hebben ze dat niet meer in Den Haag ?
dit is een grapquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zouden ze zichzelf misschien ook kunnen schoonhouden ? Dan hoeft tenminste niet elke week de doucheruimte ontsmet te worden zoals bij zwembad de Hommel in Utrecht steevast het geval was.
Volgens mij wel. Maar er was ook iets met gelazer over enorme gordijnen die ze toen wilden maar die zelf moest betalen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:26 schreef moussie het volgende:
ik snap trouwens het probleem niet zo .. er zijn toch aparte zwemuurtjes voor vrouwen in alle zwembaden .. of hebben ze dat niet meer in Den Haag ?
Laat nou eens niets menselijkers zijn dan naakte mensen. Af en toe denk ik weleens dat dieren verder ontwikkeld zijn.............. die trekken ook geen kleding aan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het minimale wat je kunt dragen is niets. Of voel jij je daar soms ongemakkelijk bij omdat je bepaalde grenzen hebt gesteld aan je maximale naaktheid?
Oh wacht, precies dezelfde principe's die moslima's voor zichzelf hebben gesteld.
Zeg nou eens eerlijk.......... wat is de toegevoegde waarde van apart zwemmen, aparte ziekenhuizen, aparte gebedsruimten enz., of zijn moslims voorstander van apartheid?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:26 schreef moussie het volgende:
nou nee .. als ik zo kijk hoe dat gaat bij onze verre verwanten liever niet .. als je geen bescherming geniet van een sterk mannetje ben je de .. euhm .. vaginaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Laat nou eens niets menselijkers zijn dan naakte mensen. Af en toe denk ik weleens dat dieren verder ontwikkeld zijn.............. die trekken ook geen kleding aan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |