abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45714317
Logisch dat er geen aparte gelegenheid wordt gecreëerd voor deze dames.

Ze plaatsen zichzelf buiten de maatschappij door dit soort rare eisen te stellen en verwachten dan ook dat dit wordt gehonoreerd. Dat zou de omgekeerde wereld zijn.
pi_45714710
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:36 schreef xFriendx het volgende:
Hup, de burkini aan

[afbeelding]

(vind het nog steeds net Teletubbies, maar goed, ieder z'n eigen smaak en ding)

Burkini succes op Australische stranden
erg lelijk maar dat is een kwestie van smaak.
wel een praktische oplossing voor de gene die er baat bij hebben
pi_45715810
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:55 schreef Meki het volgende:
wat zwemmen ... ze moeten werken en huishouden en schoonmaken
Zouden ze zichzelf misschien ook kunnen schoonhouden ? Dan hoeft tenminste niet elke week de doucheruimte ontsmet te worden zoals bij zwembad de Hommel in Utrecht steevast het geval was.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45715814
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:36 schreef xFriendx het volgende:
Hup, de burkini aan

[afbeelding]

(vind het nog steeds net Teletubbies, maar goed, ieder z'n eigen smaak en ding)

Burkini succes op Australische stranden
ghehe .. verschilt nog niet eens zo veel

zo gingen wij 100 jaar geleden zwemmen
pleased to meet you
  zaterdag 27 januari 2007 @ 04:14:13 #25
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45718716
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 01:06 schreef moussie het volgende:

[..]

[afbeelding]

Nee dat is het hele punt wat ik tegen moslims heb, ze willen de tijd 100 jaar terug zetten alle vrijheden die er zijn weer afnemen.
mai pen rai
pi_45718849
Mooi. Laat die fossielen voor de verandering maar eens NIET hun zin krijgen. Er zijn in het westen een aantal normen en waarden die doodnormaal zijn, en een eigen afgesloten zwemruimte betaald door de gemeente valt daar niet onder.

Spring maar in de plomp, moslims.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_45719250
En maar goed ook. Mannen en vrouwen zwemmen in Nederland al jaren normaal met elkaar samen en laat dat maar mooi zo blijven.
pi_45720355
De burkini: geen gezicht, wel een oplossing.

Anders opent een moslim zijn eigen zwembad. Ze hebben ook nooit om aparte gebedsuren in de kerk gevraagd.
pi_45720634
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:55 schreef Meki het volgende:
wat zwemmen ... ze moeten werken en huishouden en schoonmaken
eeeh
  zaterdag 27 januari 2007 @ 11:13:12 #30
3542 Gia
User under construction
pi_45720874
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 10:37 schreef Franz.Kafka het volgende:
De burkini: geen gezicht, wel een oplossing.

Anders opent een moslim zijn eigen zwembad. Ze hebben ook nooit om aparte gebedsuren in de kerk gevraagd.
Gewoon een stuk aanbouwen bij de moskees en daar een zwembad aanleggen. Kunnen ze best wel wat geld voor loskrijgen bij een of andere terroristische organisatie.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 13:08:48 #31
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_45723296
quote:

[..]

[afbeelding]

Psies HONDERD JAAR geleden. Wij hebben ons intussen verder ontwikkeld.

Wanneer gaan die moslims eens wat aan hun achtergebleven ontwikkeling doen Of mag ik aannemen dat zij puur uit kwaadaardigheid hun vrouwen als objecten behandelen ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_45723634
ik snap trouwens het probleem niet zo .. er zijn toch aparte zwemuurtjes voor vrouwen in alle zwembaden .. of hebben ze dat niet meer in Den Haag ?
pleased to meet you
pi_45723662
quote:

[..]

[afbeelding]

En in de Oudheid en Mideleeuwen zwommen we naakt en dit was de badmode voor dames zo'n veertig jaar geleden:

En het verschilt wel enorm, want we vergelijken modeverschijnsels met kledingdracht gebaseerd op cultureel/religieuze voorschriften.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_45723700
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:26 schreef moussie het volgende:
ik snap trouwens het probleem niet zo .. er zijn toch aparte zwemuurtjes voor vrouwen in alle zwembaden .. of hebben ze dat niet meer in Den Haag ?
Het probleem is de wens voor een eigen afgesloten zwemruimte in een bestaand zwembad.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_45723808
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 01:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zouden ze zichzelf misschien ook kunnen schoonhouden ? Dan hoeft tenminste niet elke week de doucheruimte ontsmet te worden zoals bij zwembad de Hommel in Utrecht steevast het geval was.
dit is een grap
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45724386
quote:
Volgens mij wel. Maar er was ook iets met gelazer over enorme gordijnen die ze toen wilden maar die zelf moest betalen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45724445
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het minimale wat je kunt dragen is niets. Of voel jij je daar soms ongemakkelijk bij omdat je bepaalde grenzen hebt gesteld aan je maximale naaktheid?

Oh wacht, precies dezelfde principe's die moslima's voor zichzelf hebben gesteld.
Laat nou eens niets menselijkers zijn dan naakte mensen. Af en toe denk ik weleens dat dieren verder ontwikkeld zijn.............. die trekken ook geen kleding aan.
pi_45724531
stel je voor dat iemand het zou zien, dan heb je echt gelazer met allah
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_45724558
quote:
Zeg nou eens eerlijk.......... wat is de toegevoegde waarde van apart zwemmen, aparte ziekenhuizen, aparte gebedsruimten enz., of zijn moslims voorstander van apartheid?
pi_45724693
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Laat nou eens niets menselijkers zijn dan naakte mensen. Af en toe denk ik weleens dat dieren verder ontwikkeld zijn.............. die trekken ook geen kleding aan.
nou nee .. als ik zo kijk hoe dat gaat bij onze verre verwanten liever niet .. als je geen bescherming geniet van een sterk mannetje ben je de .. euhm .. vagina
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')