Al 20 delen langquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:11 schreef jna het volgende:
Wist helemaal niet dat er een topic over MIDNR was![]()
Ik dus ook helemaalquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:18 schreef Bravebart het volgende:
Tantoe Vet Programma
Ik heb vannacht stiekem toch geluisterd tot 1:30
Ghehe, niet een beetje verslaafdquote:
Jij ook hier?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:11 schreef jna het volgende:
Wist helemaal niet dat er een topic over MIDNR was![]()
Helaasquote:Op zondag 28 januari 2007 00:35 schreef Bravebart het volgende:
Wtf, het is zondag gasten, jullie zijn te vroeg
In het weekend eerder naar bed dan doordeweeksquote:Op zondag 28 januari 2007 00:35 schreef Bravebart het volgende:
Wtf, het is zondag gasten, jullie zijn te vroeg
Ja, luister ook iedere nacht (heel m'n ritme is erdoor verneukt, herkenbaar?). Kom er alleen nu pas achter dat er een topic over is.quote:
Klopt, Inhollandaquote:Op zondag 28 januari 2007 00:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, luister ook iedere nacht (heel m'n ritme is erdoor verneukt, herkenbaar?). Kom er alleen nu pas achter dat er een topic over is.
2 a 3 maandjes geleden was er nog een "masterclass" van Rick op m'n hogeschool.
Nee, in het weekend nog later naar bed dan doordeweeks eerderquote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
In het weekend eerder naar bed dan doordeweeks
Idd!MIDNR luisteraars altijd laat slapen!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, in het weekend nog later naar bed dan doordeweeks eerder
Idd, en daar zijn we trots opquote:Op zondag 28 januari 2007 01:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Idd!MIDNR luisteraars altijd laat slapen!
Hardcore stylo!quote:
Het was ook niet heeeeel erg boeiend maar wel de moeite waardquote:Op zondag 28 januari 2007 01:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Klopt, Inhollanda. Zit er ook op school, alleen ik wist niet dat Rick van V kwam
![]()
![]()
![]()
Volgende keer beterquote:Op zondag 28 januari 2007 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Het was ook niet heeeeel erg boeiend maar wel de moeite waard
quote:
Neequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:18 schreef jna het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens gebeld trouwens?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:16 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij ga ik maar pitten na Henkie
Ja uuh, anders kom ik morgen mn bed weer niet uitquote:
Dus?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja uuh, anders kom ik morgen mn bed weer niet uit
Weet ik datquote:
Ja gek, ik kreeg weer nieuwe energiequote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gek, ik kreeg weer nieuwe energie
Jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niet naar bed voor 3 uur zit er goed in bij je.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:59 schreef Bravebart het volgende:
Zo, dat was hem wel weer
Slaapse allemaal
Ahquote:
Of luistert in bed.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De rest ligt allemaal te pitten volgens mij![]()
En het beviel me pirmaquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De rest ligt allemaal te pitten volgens mij![]()
Whehequote:
Neuzen gaan eraanquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:51 schreef jna het volgende:
Zelfs daar hebben ze het over Ajax-feyenoord![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:00 schreef koningdavid het volgende:
Vermakelijk programma dit ja.![]()
Alleen jammer dat ze zo weinig Duitsers bellen de laatste tijd.![]()
quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:19 schreef jna het volgende:
Ik ga verder luisteren in bed
Laters Neuzen![]()
![]()
Owja johquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]het gaat weer nergens over, laat ik ook maar zo'n zalfje kopen voor mijn vriendin
quote:
Ik hoop voor je dat je het nu wel volgt, EJ moet het nu alleen doen, Rick is weg. Het is nog verdomd leuk ook!quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hier staat ie al een uur op freeze stand ofso
Jep.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:58 schreef F1Bas het volgende:
Nu wel weg camera.
Iddquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Best leuke dames.
Niet bepaald neequote:
Belde jij netquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Grote neuzen show?
Wil die EJ zn kop kapot?
Hamas hamas vuurwerk in je jas?![]()
Nee dat was ik niet, heb al wel een paar keer gebeld.quote:
Dan ken ik jouquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet, heb al wel een paar keer gebeld.
Ik ben te herkennen aan een plat Amsterdams accent, leuke woordkeuze en vrij bijdehand.Dus dat je me kan herkennen!![]()
Ik ken een Amstedammer die dat ook allemaal doet, maar ik denk niet dat jij dat bentquote:
Ik zal wel een keer bellen en zal wel ff wat zeggen over de MIDNR luisteraars van Fok.Dan weet je dat ik het ben!quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken een Amstedammer die dat ook allemaal doet, maar ik denk niet dat jij dat bent
quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zal wel een keer bellen en zal wel ff wat zeggen over de MIDNR luisteraars van Fok.Dan weet je dat ik het ben!
Zolang je maar positief over mij bentquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zal wel een keer bellen en zal wel ff wat zeggen over de MIDNR luisteraars van Fok.Dan weet je dat ik het ben!
Nee ik zeg dan wel wat algemeens.Dat ze ff een Fok accountje moeten aanleggen ofzoquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zolang je maar positief over mij bent
Jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee ik zeg dan wel wat algemeens.Dat ze ff een Fok accountje moeten aanleggen ofzo
Is goed, anders neem ik het ff op(als ik nuchter ben).quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja
Wel ff aankondigen he, anders let ik misschien niet op
Plan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Is goed, anders neem ik het ff op(als ik nuchter ben).
Meestal is het mijn wekker die ik eerst hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:11 schreef jna het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens gehad dat je in slaap valt rond 2.40, weer wakker schrikt en dan opeens Evers hoort?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:11 schreef jna het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens gehad dat je in slaap valt rond 2.40, weer wakker schrikt en dan opeens Evers hoort?
Nee, ik word dan vaak een uur of 5 al wakker. Ik had het 1 keer zo erg dat ik wakker werd met de top40quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:11 schreef jna het volgende:
Ik heb de 'Sleep'-functie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:11 schreef jna het volgende:
Ik mag dat zeggen met mn sigquote:
Ik zapte langs iets van shownieuws of wat dan ook en daar was zij aan de telefoonquote:
Weet ik, maar die kan je niet uitschakelen hequote:
Idd.quote:
Idd. Die rechter heeft een raar iets in dr gezichtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:48 schreef F1Bas het volgende:
Als ik dan toch moet kiezen, doe mij dan toch maar die linker.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Die rechter heeft een raar iets in dr gezichtVolgens mij is het iets met dr mond
Maargoed, Ingrid slet Liset is de beste
![]()
Mag ookquote:
Niet doen, dan gaan ze huilenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:53 schreef jmac het volgende:
wat een domme mutsen
Jaquote:
Iddquote:
Jullie ookquote:
Nee EJ's vriendin.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
is dat dan joy achter de ramen?
quote:This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
Dat was net nog nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
maar dat is de preview terwijl de eindversie al klaar is
Ik twijfelde ook of dit zou werkenquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6nwcczr32M4
Die doet het wel ;-)
Echt heel geil word ik er niet van nee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:45 schreef Bravebart het volgende:
Wtf, die Eva is echt vies
Net de verergerde versie van Inge de Bruijn
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:39 schreef Bravebart het volgende:
EJ net: "Godvere Joden"
Final versie btw
Hoe langer ik naar dr kijk hoe meer ze begint te lijken op een ouwe graftakquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Echt heel geil word ik er niet van nee.
Doe mij Lola dan maar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe langer ik naar dr kijk hoe meer ze begint te lijken op een ouwe graftak
Iddquote:
Tooooooooooooooooetquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:35 schreef F1Bas het volgende:
Ik hoor jullie niet!
quote:
Slaap lekkerquote:
Ik haat je-ik haat jequote:Op woensdag 7 februari 2007 18:33 schreef Qunix het volgende:
Nou hier komen mijn reacties van deze week
Toen EJ het van rick moest overnemen:![]()
![]()
quote:
Wereldsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Eric-Jan's stunt double Lou Ferringo![]()
!
Prins Rachid
![]()
Werelds bedoel ik hierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:39 schreef Bravebart het volgende:
EJ net: "Godvere Joden"
Final versie btw
quote:
Hier welquote:
Lisettequote:
Iddquote:
Ik ookquote:
Wantquote:
Spuit 11quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:32 schreef Jasza het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6937348179438508881&q=Midden+in+de+nacht+Rick
Ik zag hem gister ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:32 schreef Jasza het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6937348179438508881&q=Midden+in+de+nacht+Rick
41 is mij iets te oud.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:20 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel erg benieuwd naar haar ben.
Ze is wel hardnekkiger dan Guido trouwens
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:23 schreef F1Bas het volgende:
Fleur heeft wel een lekkere decolleté
Ja man! Moet normaal snachts werken, maar ben paar daagjes ziek thuis. Lekker hoorquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:29 schreef HPayne het volgende:
Die meid op die webcam is een beest in bed! Lekker arrogant kijkend maar o zo geil!
Eerst.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:29 schreef HPayne het volgende:
Die meid op die webcam is een beest in bed! Lekker arrogant kijkend maar o zo geil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |