Gewoon in zo'n gevoerde envelop met luchtkussentjes versturen. Weegt bijna niks, is goed beschermd en kost je 88 cent aan postzegels (voor één CD of DVD in papieren vensterenvelopje).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:22 schreef ReVeL het volgende:
Ik moet even iets 'mailen' naar een vriend. Wat is jullie ervaring met een dvd in papierhoesje in een envelop via de post ivm beschadiging? En hoeveel zegels gaan er op?
Laatst nog gedaan. 200 gram in totaal, is vier zegels van 44 cent.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:22 schreef ReVeL het volgende:
Ik moet even iets 'mailen' naar een vriend. Wat is jullie ervaring met een dvd in papierhoesje in een envelop via de post ivm beschadiging? En hoeveel zegels gaan er op?
intussentijd hadden ze de data zowat met een 56K modem over kunnen zetten................quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:22 schreef ReVeL het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |