ja, vertel dan, gebeurde er nog wat vreemds buiten dat het virtueel was. (ik moest werken,maar met mijn niveau van nieuwsgierigheid is zelfs een roze paperclip nog interessantquote:Op maandag 29 januari 2007 22:13 schreef Rorata het volgende:
ja op tv
trieste SL figuren natuurlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:00 schreef Love Mae King het volgende:
een stuk of 20 dansende, verschillende soorten, avatars... Een band rondspringend op het openluchtpodium, veel licht en vuurwerk... Live muziekfeed van de band die live speelde.
Wat had je verwacht dan?
Neuh ... die zitten meestal op een houten blok tegenover elkaar MSN-dingen te doenquote:
ROFLquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Neuh ... die zitten meestal op een houten blok tegenover elkaar MSN-dingen te doen
Hoi en welkom, ga eens naar de Basin en stel ze daar, altijd wel iemand die je wilt helpen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef anneloeke het volgende:
hoi hoi
Ik ben ook nieuw in SL en ga hier effe meelezen in de hoop leuke dingen te ontdekken...
en misschien nog wel een paar heel domme vragen stellen ook![]()
Mijn sl naam is trouwens Anneloeke Bellah
Het werd helemaal leuk toen er alleen mannen overblevenquote:
Ik ben heel tevreden over mijn male skin , en alle dames ookquote:Op maandag 29 januari 2007 19:49 schreef V.en.A het volgende:
[..]
Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Als ontwerper zou ik ook liever bezig zijn met een female skin.
Toch lastig dat je over de female skins struikelt en een beetje goede male skin nauwelijks te vinden is.
Jij hebt een van de mooiste mannenskins die ik heb gezien!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik ben heel tevreden over mijn male skin , en alle dames ook. Die moeten er naar kijken he
![]()
Ja, heb zelfs uit verveling mijn huis ook maar weer eens schoongemaakt!quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:15 schreef longinus het volgende:
Het Grid is down, fok niet bereikbaar en zo werd ik in het werkelijke leven gedwongen
wtf?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:56 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Ja, heb zelfs uit verveling mijn huis ook maar weer eens schoongemaakt!
meisje gooi die router eens door het raam, kan niet eens fatsoenlijk met je msnnen of je ligt weer platquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef EvilDucky het volgende:
Fok! MSN, m'n 0900 nummer.. Je kunt me overal bereiken..
Ik heb jou niet op msn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef EvilDucky het volgende:
Fok! MSN, m'n 0900 nummer.. Je kunt me overal bereiken..
Ik heb nu ook geen tweede levenquote:
Ook geen half levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
Nee, het gaat niet helemaal goed daarzoquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:11 schreef Sanne het volgende:
Ik kom er niet op en jullie wel?
Nee, helaas niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:11 schreef Sanne het volgende:
Ik kom er niet op en jullie wel?
Adem in, Adem uit!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef Incolumis het volgende:
bah wat een prutsers daar, kunnen niet eens een deadline halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |