abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:01:28 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_45691064
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:41 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit een relatie, of uberhaupt seks gehad he?
Misgegokt.

Maar terwijl ik slaap dingen doen als ik duidelijk heb gemaakt dat ik dat niet wil, is aanranding. En dan maakt het me niet uit wie of wat dat doet, maar dan doe ik aangifte.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:05:15 #52
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45691165
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:46 schreef releaze het volgende:
daarnaast kan je ook niet verwachten dat het vrouwtje maar voor je klaar gaat liggen wanneer jij er zin in hebt. ik weet niet hoe het met een niet-geile kerel zit, of ie z'n pik alsnog omhoog krijgt, maar niet geil zijn, geen zin hebben in seks resulteert in een blijvend droge doos en dan is de seks idd erg pijnlijk.
ja als je die lul er gelijk insteekt dan blijft het droog jah,
maar misschien ben ik een uitzondering maar bij enige stimulatie (van bijv. tepels)of ik nou zin heb of niet, wordt het bij mij van ondere wel nat hoor...
en zin kan je ook maken he

en mannen hun pik om hoog kunnen krijgen als ze geen zin hebben, want mannen worden wel eens verkracht, werkt misschien niet bij elke man maar toch ....
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_45692353
Topic opgeschoond van meneer Linkmiegel. GHB en Rohypnol-geneuzel mag lekker blijven in UVT, of beter nog: helemaal achterwege gelaten worden.

Game on.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45693137
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:43 schreef Nosh het volgende:
Topic opgeschoond van meneer Linkmiegel. GHB en Rohypnol-geneuzel mag lekker blijven in UVT, of beter nog: helemaal achterwege gelaten worden.

Game on.
je noemde mij meneer
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_45693299
-edit: Wat zei ik nou net?

[ Bericht 85% gewijzigd door Nosh op 26-01-2007 13:24:46 ]
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:43:35 #56
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45694180
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:50 schreef Fjolle het volgende:
Als je langer bij elkaar bent is het mi moeilijk om je sexleven op pijl te houden, vooral als de behoeftes uit elkaar liggen.
Ze zijn een jaar samen... sorry hoor, maar daar kan het niet aan liggen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:49:02 #57
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45694326
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:43 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

ze wonen samen he, dan kan het sneller gaan
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_45694405
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:17 schreef Linkmiegel het volgende:
-edit: Wat zei ik nou net?
iets met meneer
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:51:47 #59
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_45694414
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:43 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Sleur in je sexleven kan al heel snel ontstaan hoor. Vooral dus als de behoeftes uit elkaar liggen.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:53:48 #60
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45694477
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:49 schreef Angst het volgende:

[..]

ze wonen samen he, dan kan het sneller gaan
Ja, da's waar.

Maar als je na een jaar al tegen zulke dingen aanloopt dan denk ik niet dat de relatie een lang leven beschoren zal zijn. Samenwonend of niet.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_45694805
Er zijn al heel wat goede adviezen gegeven hier in dit topic..
Ik zou zeggen help haar in het huishouden, zodat ze wat meer rust krijgt..
maar probeer haar ook weer te verleiden, en praat erover waarom ze geen zin meer heeft.
Je zou haar ook kunnen vragen waar ze geil van word, misschien kan dat je ook helpen
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:08:04 #62
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_45694886
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:16 schreef Ultralaser het volgende:
Was een voorbeeld he . En dat samenwonen is zo gekomen omdat zij ruzie kreeg met dr moeder heel lang verhaal dat terzijde.

Ik doe echt alles voor dr schrijf zo nu en dan een kaartje met daarop een lieve tekst leg een roos op haar kussen alle dingen die ik in het begin deed. Maar als ik nu iets vraag ga je mee dat doen? Zegt ze nee ik ben moe..

Gisteren ook kom ze op me zitten pak ze me vast: Wat ben je toch een lieverd zegt ze geeft me een lekker zoen en vervolgens gaat ze naast me liggen en zegt ze je mag wel even over mijn rug wrijven nou ik dat doen beetje masseren en dergelijke dat vind zij lekker maar meer is het er ook niet van gekomen want ze moest vandaag weer vroeg op. Kijk ik doe er echt wel moeite voor maar helaas wordt die moeite niet indank afgenomen.
Hoe zit het als jullie samen weg zijn, als je uitgaat en een beetje flirt met elkaar met anderen erbij, dat kan heel opwindend zijn...
hallo luitjes.
pi_45703524
Soms kun je behoorlijk moe zijn als je de gehele dag hebt gewerkt en de huishouding daarnaast moet doen. Je moet het voor jezelf zo gemakkelijk mogelijk maken, zorg ervoor dat er weinig te strijken valt door de was bijvoorbeeld goed uit te slaan voor je het ophangt en als je een droger gebruikt, die gelijk nadat hij piept leeg te maken en alles op te vouwen, dat scheelt enorm veel werk. Beter nog, koop geen kleding die enorm kreukelt. Jij kan die dingen ook weleens doen, neem af en toe die taak op je. Zorg voor makkelijke maaltijden in de vriezer zodat je niet voortdurend in die keuken hoeft te staan, kook dan gewoon op een vrije dag extra macaroni of nasi bij voorbeeld en vries dat in voor een dag als je veel hebt gewerkt. Als je je het kan permiteren zou je ook kunnen overwegen een hulpje te nemen die de grote klussen doet eens per week. Zo hou je energie over voor leuke dingen. En plan eens per maand een avond waarop je allebei helemaal niets doet, de was en de strijk je een zorg is, je een dvd huurt, en gaat picknicken in je huiskamer op de vloer met wijn en stokbrood met een kleed en kussens.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:51:51 #64
14827 Kogando
Modelprutser
pi_45703867
Hoe grager jij wil, hoe minder leuk het voor haar is. Zeg de eerstvolgende twee of drie keer zelf dat je geen zin hebt, grote kans dat zij dan juist meer zin krijgt.

En als dat niet werkt zijn er 2 mogelijkheden: je kan er niks van, maar dat is vreemd aangezien ze het eerst wel altijd wilde. En de andere optie is dat ze niet meer echt verliefd is.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 19:02:22 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_45704211
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:51 schreef Kogando het volgende:
Hoe grager jij wil, hoe minder leuk het voor haar is. Zeg de eerstvolgende twee of drie keer zelf dat je geen zin hebt, grote kans dat zij dan juist meer zin krijgt.

En als dat niet werkt zijn er 2 mogelijkheden: je kan er niks van, maar dat is vreemd aangezien ze het eerst wel altijd wilde. En de andere optie is dat ze niet meer echt verliefd is.
Ja, of dat haar hormoonhuishuiding van slag is. Geen zin in seks hebben als vrouw betekent echt neit direct dat de liefde over is hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45705715
Seks forceren is het onverstandigste wat je nu kunt doen in deze situatie. Tinkepink heeft al een leuk oorzakenlijstje van het geheel. Het kunnen tig factoren een rol spelen waarom zij juist minder zin erin heeft gekregen.

De voornamelijkste reden lijkt mij eigenlijk omdat het 'spannende' eraf is. In het begin is je relatie wat avontuurlijker, lichamelijker en spannender, maar na verloop van tijd vallen dit soort onvanzelfsprekendheden terug naar vanzelfsprekendheden. En dat terugdraaien.. ik weet niet, daar heb ik nooit zo in gelooft. Relatietherapie om het weer 'leuk' te maken 'zoals eerst'. Ik denk juist dat je waardering moet hebben voor dat 'gewone', anders ben je steeds op geforceerd op zoek naar 'avontuur', zeg maar.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 20:36:11 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_45707032
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 19:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, of dat haar hormoonhuishuiding van slag is. Geen zin in seks hebben als vrouw betekent echt neit direct dat de liefde over is hoor
Net zo min als het automatisch betekent dat haar hormoonhuishouding van slag is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_45708643
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 07:52 schreef Ultralaser het volgende:
Ik en mijn vriendin hebben nu iets meer dan een jaar iets samen en door omstandigheden zijn wij ook vroeg samen gaan wonen. Nu gaat alles goed we hebben vrij wel geen ruzie's met elkaar doen samen leuke dingen etc etc. Nu is er alleen 1 punt waar ik mijzelf aan begin te storen mijn vriendin zegt dat ze het altijd druk heeft met werk, huishouden (strijk als ze die nog moet doen), leren voor dr werk etc. Nu hadden wij nog niet zo heel lang bijna elke dag sex ja de begin tijden zijn goed maar dat is nu afgelopen naar als ik geluk heb 1 keer per week. Een tijd ging het heel moeilijk omdat ze pijn had bij de sex maar ze zeg dat ze daar geen last meer van heeft dus dat moet het punt niet zijn. Elke keer dat ik erover begin wordt ze boos en krijg ik te horen dat ik net een 18jarige puber ben die tig keer wil en dat zij niet zo hoge behoefte heeft! Ja er zijn wel 2 mensen in deze relatie hoor. Ik wil meer niet met geluk 1 keer per week sex hebben het moet spontaan geen afspraak.
Ze werkt en doet het huishouden. Misschien eens wat helpen bij dat laatste? heeft ze ook wat meer tijd voor jou. Nu is seks slechts: nog een klusje.

Niet zo zeuren dus, en doe zelf wat moeite.
pi_45722407
Stond toevallig een stuk in de Flair hierover, met oa het verschil tussen de seks in het begin en de zog. relatieseks waarvan later sprake is.
Punt is (volgens dat artikel) dat veel vrouwen het idee hebben dat zin in seks spontaan moet zijn en dan ook meteen de superzin als in: "kom hier, ik wil je nu!"
Als je zin in seks op een schaal van 0-10 zet, waarbij 10 de superzin is, hoort de laatste veelal bij het begin van de relatie. Als je langer bij elkaar bent en gaat zitten wachten op de 10, dan gaat je seksleven achteruit.

Vaak als een relatie langer duurt, moet je inderdaad bewust bezig zijn met seks en daar ook tijd en ruimte voor inruimen. Klinkt niet romantisch enzo, maar dat is een relatie ook niet altijd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 27 januari 2007 @ 12:32:33 #70
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_45722464
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 08:16 schreef Ultralaser het volgende:

Ik doe echt alles voor dr schrijf zo nu en dan een kaartje met daarop een lieve tekst leg een roos op haar kussen alle dingen die ik in het begin deed. Maar als ik nu iets vraag ga je mee dat doen? Zegt ze nee ik ben moe..
dat willen vrouwen niet
ze laat zich schraal neuken door een gozer die geen respect heeft voor haar
daar houden ze van
pi_45725470
tsja, moet je een vrouw met een hoge sexdrive nemen...

of gewoon niet klagen en ook haar niet gaan aanraken... werkt ook

"Vind je me niet meer leuk?" "Jawel"
"Waarom wil je dan niet?" "Gewoon geen zin, jij hebt ook welles geen zin" zij:

en na 2 weken bespringt ze je...
of ze neemt een lover dr bij
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:25:23 #72
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45732988
ben ik nou zo simpel?

dit is toch gewoon precies wat er bedoeld wordt als je hoort: "aan een relatie moet je werken" ?
en dat geldt voor beide kanten natuurlijk...
als de wederzijdse verleiding op geen enkele manier meer postvat en je alleen maar als broer en zus samenleeft, vind ik dat je je eens wat serieuze vragen moet gaan stellen...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_45737454
vraag me af of TS iets gaat doen met deze tips??
pi_45738214
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:23 schreef maaike1987 het volgende:
vraag me af of TS iets gaat doen met deze tips??
hij probeert ze vanavond uit, horen we morgen reactie
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')