Misgegokt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:41 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een relatie, of uberhaupt seks gehad he?
ja als je die lul er gelijk insteekt dan blijft het droog jah,quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:46 schreef releaze het volgende:
daarnaast kan je ook niet verwachten dat het vrouwtje maar voor je klaar gaat liggen wanneer jij er zin in hebt. ik weet niet hoe het met een niet-geile kerel zit, of ie z'n pik alsnog omhoog krijgt, maar niet geil zijn, geen zin hebben in seks resulteert in een blijvend droge doos en dan is de seks idd erg pijnlijk.
je noemde mij meneerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:43 schreef Nosh het volgende:
Topic opgeschoond van meneer Linkmiegel. GHB en Rohypnol-geneuzel mag lekker blijven in UVT, of beter nog: helemaal achterwege gelaten worden.
Game on.
Ze zijn een jaar samen... sorry hoor, maar daar kan het niet aan liggen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:50 schreef Fjolle het volgende:
Als je langer bij elkaar bent is het mi moeilijk om je sexleven op pijl te houden, vooral als de behoeftes uit elkaar liggen.
ze wonen samen he, dan kan het sneller gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ze zijn een jaar samen... sorry hoor, maar daar kan het niet aan liggen.
iets met meneerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:17 schreef Linkmiegel het volgende:
-edit: Wat zei ik nou net?
Sleur in je sexleven kan al heel snel ontstaan hoor. Vooral dus als de behoeftes uit elkaar liggen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ze zijn een jaar samen... sorry hoor, maar daar kan het niet aan liggen.
Ja, da's waar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:49 schreef Angst het volgende:
[..]
ze wonen samen he, dan kan het sneller gaan
Hoe zit het als jullie samen weg zijn, als je uitgaat en een beetje flirt met elkaar met anderen erbij, dat kan heel opwindend zijn...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:16 schreef Ultralaser het volgende:
Was een voorbeeld he. En dat samenwonen is zo gekomen omdat zij ruzie kreeg met dr moeder heel lang verhaal dat terzijde.
Ik doe echt alles voor dr schrijf zo nu en dan een kaartje met daarop een lieve tekst leg een roos op haar kussen alle dingen die ik in het begin deed. Maar als ik nu iets vraag ga je mee dat doen? Zegt ze nee ik ben moe..
Gisteren ook kom ze op me zitten pak ze me vast: Wat ben je toch een lieverd zegt ze geeft me een lekker zoen en vervolgens gaat ze naast me liggen en zegt ze je mag wel even over mijn rug wrijven nou ik dat doen beetje masseren en dergelijke dat vind zij lekker maar meer is het er ook niet van gekomen want ze moest vandaag weer vroeg op. Kijk ik doe er echt wel moeite voor maar helaas wordt die moeite niet indank afgenomen.
Ja, of dat haar hormoonhuishuiding van slag is. Geen zin in seks hebben als vrouw betekent echt neit direct dat de liefde over is hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:51 schreef Kogando het volgende:
Hoe grager jij wil, hoe minder leuk het voor haar is. Zeg de eerstvolgende twee of drie keer zelf dat je geen zin hebt, grote kans dat zij dan juist meer zin krijgt.
En als dat niet werkt zijn er 2 mogelijkheden: je kan er niks van, maar dat is vreemd aangezien ze het eerst wel altijd wilde. En de andere optie is dat ze niet meer echt verliefd is.
Net zo min als het automatisch betekent dat haar hormoonhuishouding van slag is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, of dat haar hormoonhuishuiding van slag is. Geen zin in seks hebben als vrouw betekent echt neit direct dat de liefde over is hoor
Ze werkt en doet het huishouden. Misschien eens wat helpen bij dat laatste? heeft ze ook wat meer tijd voor jou. Nu is seks slechts: nog een klusje.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:52 schreef Ultralaser het volgende:
Ik en mijn vriendin hebben nu iets meer dan een jaar iets samen en door omstandigheden zijn wij ook vroeg samen gaan wonen. Nu gaat alles goed we hebben vrij wel geen ruzie's met elkaar doen samen leuke dingen etc etc. Nu is er alleen 1 punt waar ik mijzelf aan begin te storen mijn vriendin zegt dat ze het altijd druk heeft met werk, huishouden (strijk als ze die nog moet doen), leren voor dr werk etc. Nu hadden wij nog niet zo heel lang bijna elke dag sex ja de begin tijden zijn goed maar dat is nu afgelopen naar als ik geluk heb 1 keer per week. Een tijd ging het heel moeilijk omdat ze pijn had bij de sex maar ze zeg dat ze daar geen last meer van heeft dus dat moet het punt niet zijn. Elke keer dat ik erover begin wordt ze boos en krijg ik te horen dat ik net een 18jarige puber ben die tig keer wil en dat zij niet zo hoge behoefte heeft! Ja er zijn wel 2 mensen in deze relatie hoor. Ik wil meer niet met geluk 1 keer per week sex hebben het moet spontaan geen afspraak.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:16 schreef Ultralaser het volgende:
Ik doe echt alles voor dr schrijf zo nu en dan een kaartje met daarop een lieve tekst leg een roos op haar kussen alle dingen die ik in het begin deed. Maar als ik nu iets vraag ga je mee dat doen? Zegt ze nee ik ben moe..
hij probeert ze vanavond uit, horen we morgen reactiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:23 schreef maaike1987 het volgende:
vraag me af of TS iets gaat doen met deze tips??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |