Doddig accent:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:22 schreef baNEEL het volgende:
een soort gogol bordello dus?
Wat een rare ripoff van die eerste you-tube link naar dat liedje van Kusturica.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:17 schreef MarsX het volgende:
Erg leuk, een bandje die voorheen ooit hetzelfde genre bespeelde: http://www.unzaunza.com/
Maar die zijn wel uit el kaar
Emir Kusturica was zelfs de regisseur van die film.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:38 schreef Aoristus het volgende:
hee, pitbull is de muziek van de film black cat, white cat .
Toffe muziek, Floripas. Thanks
Nee, maar ik denk dat ik wel de "pitbull" scene in die witte limo eens ga uitknippen en posten op youtubequote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Emir Kusturica was zelfs de regisseur van die film.
Heb je Underground gezien?
Overigens is Goran Bregovic ook muziek van Zwarte poes, witte kater.
Dinds die scène wilde ik altijd twee balkansletjes die "Terrier" in mijn oor roepen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat ik wel de "pitbull" scene in die witte limo eens ga uitknippen en posten op youtube
met coke en champagne jehiejèèh in je oortjes geblèrd krijgen is wel bijzonder he?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dinds die scène wilde ik altijd twee balkansletjes die "Terrier" in mijn oor roepen.
"Terrier".quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
met coke en champagne jehiejèèh in je oortjes geblèrd krijgen is wel bijzonder he?
Pitt Boehlquote:
Het is Bregovic die de OST van Kusturica's "Underground" gemaakt heeft. Nochtans speelt Kusturica met z'n band de deuntjes van Goran .... Lekker verwarrend , maar je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:29 schreef Floripas het volgende:
Overigens ook erg mooi: Goran Bregovic. Een legende in eigen land, maar tijdens de oorlog taxichaffeur in Amsterdam
Hij is de voorvader geweest van het hele genre.
Hehehe...geweldig!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:17 schreef Aoristus het volgende:
Pitbull Terrier, de oplichtscene van Black Cat, White Cat
Kal album Kalquote:Op zondag 28 januari 2007 15:47 schreef Floripas het volgende:
Kent iemand eigenlijk nog meer opzwepende Balkandeuntjes?
Nee, alles staat op CD.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:37 schreef Floripas het volgende:
Eh...Youtubelink oid?
OP nr.1 staat : Goran bregovic - babino bonbonchequote:Op zondag 28 januari 2007 15:47 schreef Floripas het volgende:
Kent iemand eigenlijk nog meer opzwepende Balkandeuntjes?
mesecinaquote:Op zondag 4 februari 2007 20:05 schreef wilkinswilkins het volgende:
[..]
Goran bregovic - mesecina
http://www.youtube.com/watch?v=-bpESBxrzTw
( vuurwerk begint pas na anderhalve minut)
Heb je ook tijden of programma's?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:13 schreef Cassius het volgende:
De franse radiozender FIP (hier in Groningen op de kabel) draait dit soort muziek geregeld, leuk genre
hier heb ik de vertaling wel van gevondenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |