135 ooo eurie van de belastinggelden?????????????????????????????quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
Aangezien dat Mocroforum 135.000 (!) pleuros krijgt, wil ik wel eens weten wat de het beste forum van de wereld krijgt![]()
Dus... Antwoorden willen we!!
schei toch uit die rooibos thee komt me de neus uit nuquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
schei toch uit die rooibos thee komt me de neus uit nu
bleergh![]()
Ze hebben vaak een webcamquote:
Dan moet 'ie eerst geband worden neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:46 schreef Biogarde het volgende:
Maar dat zijn wel de probleemgevallen.
Denk aan Maikuuul bijvoorbeeld.
wat zeg je nu verbrand?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan moet 'ie eerst geband worden neem ik aan?
Nee, je krijgt juist subsidie voor het van de straat houden. Als je hem banned gaat hij alleen maar weer terug de straat op.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, middels FOK! kunnen we hem van z'n verslaving afhouden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
nee, het houdt hem van de straat, daar gaat het om, meer veiligheid voor ons allenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met andere woorden, FOK! is eigenlijk een digitale TBS-instelling?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, middels FOK! kunnen we hem van z'n verslaving afhouden.
Stel je voor dat ie z'n Fox 70 laat rijden en alle scooteraars cancerhard gaat pwnen uber n00bage.
heeyz tiz cancerharT hoor...duhuhquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, middels FOK! kunnen we hem van z'n verslaving afhouden.
Stel je voor dat ie z'n Fox 70 laat rijden en alle scooteraars cancerhard gaat pwnen uber n00bage.
Joa!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met andere woorden, FOK! is eigenlijk een digitale TBS-instelling?
Daar zouden ze inderdaad meer subsidie op moeten geven.quote:
Er komen niet alleen Mocro'squote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:58 schreef rudedeltadude het volgende:
135.000, ik vond het al veel voor een fucking mocro forum
Dirham.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:58 schreef rudedeltadude het volgende:
135.000, ik vond het al veel voor een fucking mocro forum
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
GoT krijgt ¤1337.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |