jaaaa, fantastisch , ze hebben het nog steeds niet door dat ze voor de gek worden gehouden door het hele groepje (nena, huub, sylvia, ilona) en volgens brian is het nog steeds niet over tussen hemzelf en nena.
die armre brian, zou hij nu nog steeds niet doorhebben dat ze hem eigenlijk helemaal niets vind ?
het huilen dat nena gisteren bij brian deed kon ik eerst niet verklaren, maar nu denk ik dat het voor haar gewoon huilen was omdat ze gespannen was voor donderdagavond (dat ze dus definitief echt een kant gekozen heeft en dus opeens 4 man tegen zich krijgt). Ik denk dat nena gisteren een enorme grote stap heeft gezet in haar volwassenwordingsproces: keuzes maken, en de gevolgen daarvan accepteren. Dat natasia gisteren als motivatie voor het wegstemmen gaf dat ze vond dat Nena niets deed in huis, geeft alleen maar aan dat natasia niet verder kijkt dan haar neus lang is.
Nena is bezig met een grote psychologische verandering, dat is voor haar ontwikkeling ongelooflijk belangrijk. Nena sloeg de spijker op zijn kop toen ze tegen natasia zei dat ze beter aan make me beautifull mee had kunnen doen, natasia werkt namelijk alleen aan haar buitenkant. Met deze ludieke opmerking heeft nena natasia in 1 keer op een meesterlijke wijze weten te typeren. Het geeft ook aan dat nena juist wel veel inhoud heeft en nadenkt over zaken. Ik hoop dat haar ontwikkeling op deze manier blijft doorgaan en dat die opleiding weddingplanner ook gaat slagen.