quote:
idd, nathanael en bart zeggen toch niksquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:07 schreef petraa het volgende:
Zijn er geen leuke streams van het andere groepje ????
al! Kijk even bij de poort strax, een witte bestelwagen mt tralievenstertjes, en van die kekke chauffeurs (twee? wat gek) in van die hippe witte outfits.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:11 schreef blomst het volgende:
Natasia wil naar huis. Bel snel een taxi, voor dat ze op andere gedachten komt.
+1quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:16 schreef Utrecht het volgende:
Ik krijg bij Bart het gevoel dat hij liever niet meer met Brian, Natasia en NL geassocieerd wil worden, maar dat hij wel moet omdat dat zijn enige backup nog zijn.
Volgens mij beseft hij wel dat hij nu onderdeel is van een groepje waar hij niet bij wil horen.
(Wel gezegd dat als de stemming met Nena wel gelukt was, hij er vandaag als "the man" bij had gezeten en grote vrienden met BNN was geweest.)
Ja, je ziet hem vreemde gezichten trekken tegen zijn 'vrienden'. Beetje zoals je je vriendin behandelt als jij weet dat je het uit gaat maken, en zij nog niets door heeft. ben benieuwd of hij dat lang vol gaat houden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:16 schreef Utrecht het volgende:
Ik krijg bij Bart het gevoel dat hij liever niet meer met Brian, Natasia en NL geassocieerd wil worden, maar dat hij wel moet omdat dat zijn enige backup nog zijn.
Volgens mij beseft hij wel dat hij nu onderdeel is van een groepje waar hij niet bij wil horen.
(Wel gezegd dat als de stemming met Nena wel gelukt was, hij er vandaag als "the man" bij had gezeten en grote vrienden met BNN was geweest.)
We kunnen dit checken, mocht hij ooit met dit smoel de paarden gaan voerenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, je ziet hem vreemde gezichten trekken tegen zijn 'vrienden'. Beetje zoals je je vriendin behandelt als jij weet dat je het uit gaat maken, en zij nog niets door heeft. ben benieuwd of hij dat lang vol gaat houden.
Dat zal één van de paarden flink gaan tegenvallen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
We kunnen dit checken, mocht hij ooit met dit smoel de paarden gaan voeren
Probeert ze nu om volgende maand niet onderwerp van de stemming worden?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:16 schreef kleinzusje het volgende:
Als die Trol nog 1 x aangeeft naar huis te willen, moet ze een sanctie krijgen
Denk ook niet dat het daar om gaat. Kwamen net wel allerlei mensen naar binnen, waaronder eentje met een whiteboard..... Misschien weer iets leuks in groepjes ofzo..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:37 schreef happyme28 het volgende:
Ik zou het echt zwak van de redactie vinden als ze nu in eens moeten stemmen of Benji mag komen. Vermoed het ook niet aangezien dat bedrijf van de behendigheidstraining natuurlijk al geregeld is.
Er zijn filmpjes een paar COSsen terug.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:51 schreef Cungy het volgende:
Ok, gisteravond was ik verhinderd
Vanmorgen moest ik vroeg trainen en ben net thuis, ik zie op 10 dat "De bom is gebarsten" HAHAHAH heeft iemand een kleine update voor mij of waar ik die kan vinden en zijn er filmpjes....Ik wil een moord plegen om die koppen te zien toen Huub tegenstemde![]()
![]()
en in het filmpjes topic toch??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:54 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Er zijn filmpjes een paar COSsen terug.
227 + 228quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:54 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Er zijn filmpjes een paar COSsen terug.
Kan zijn, dat weet ik niet, ben ik niet van op de hoogte..... zou wel handig zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |